پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
اوقاف مدیر

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از پخت و توزیع بیش از ۴۰ هزار پرس غذای گرم از ابتدای خدمت رسانی به سیل زدگان با همت موکب اوقاف این استان خبر داد.

حجت الاسلام سید محمد طباطبایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خرم آباد، با اشاره به برپایی موکب های اربعین حسینی برای خدمت رسانی به سیل زدگان، بیان داشت: به محض وقوع سیل، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان با برپایی موکب اربعین در محل این اداره کل اقدام به طبخ غذای گرم از محل موقوفات مرتبط و کمک های خیرین نموده است.

وی با بیان اینکه روزانه قریب به 5 هزار پرس غذای گرم برای سیل زدگان پخت و ارسال می شود، بیان داشت: اداره کل اوقاف استان کرمانشاه نیز اقدام به پخت و توزیع روزانه قریب به 5 هزار پرس غذای گرم برای سیل زدگان هم استانی نموده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان با اشاره به اینکه سایر استان ها نیز بخشی از کمک های مردمی خود را  به موکب های اربعین اهدا نموده اند، اظهار داشت:استان های خراسان رضوی،مرکزی،اصفهان و ... نیز با برپایی موکب های خود در کمک رسانی به همنوعان در سیل اخیر سهیم هستند.

حجت الاسلام طباطبایی با اشاره به اینکه از ابتدای وقوع سیل در استان تاکنون بیش از 40 هزار پرس غذای گرم به مناطق سیل زده ارسال شده، خاطر نشان کرد:همچنین از محل موقوفات مرتبط هزاران تخته پتو ،فرش و ... نیز به مناطق سیل زده ارسال شده است.

وی در پایان بر خدمت رسانی مستمر به سیل زدگان تاکید کرد و یادآور شد:موکب های اربعین حسینی تا رفع مشکلات سیل اخیر در خدمت رسانی به مردم آماده هستند و فعالیت خود را انجام خواهند داد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha