پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
امام جمعه بهشهر

حوزه/ امام جمعه بهشهر با بیان این که واردات سم مهلکی برای رشد و جهش اقتصادی در کشور است، تصریح کرد: باید همه بخش های کشور برای تقویت و رشد تولید به صحنه بیایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر امروز در دیدار جمعی از مسئولان این شهرستان با تبریک فرا رسیدن ماه شعبان و در پیش بودن جشن های شعبانیه بر ضرورت هماهنگی های لازم به منظو برگزاری هر چه باشکوه تر این جشن ها تأکید کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که ماه شعبان ماه شادی اهل بیت(ع) است، افزود: باید تلاش کنیم از فرصت ها و ظرفیت های معنوی به خوبی بهره گیریم.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که امروز مردم ما نیاز به امید و نشاط دارند و ماه شعبان فرصت مناسبی برای رسیدن به این امر است، خاطرنشان کرد: دشمنان ملت ایران تلاش می کنند با تبلیغات دروغین امید و نشاط را از مردم ما بگیرند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که هدف دشمن ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم است، تصریح کرد: ملتی که نسبت به آینده ناامید باشد هیچ گاه پیشرفت نخواهد کرد و همواره به دیگران وابسته خواهد بود.

امام جمعه بهشهر با اشاره به این که مقام معظم رهبری امسال نیز راهبرد کشور را با طرح مسأله رونق تولید مشخص کردند، گفت: امیدواریم مسئولان نیز توان اجرایی خود را برای تحقق مطالبات رهبری در سال جدید بیشتر به کار گیرند.

حجت الاسلام جباری با بیان این که خوشبختانه پتانسیل و ظرفیت بسیار بالایی در بخش های مختلف کشورمان وجود دارد که می تواند به رشد و شکوفایی اقتصادی کشور ختم شود، تصریح کرد: حمایت از تولید داخلی یکی از بهترین راه ها برای جهش اقتصادی است.

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با اشاره به این که رونق تولید وابستگی را از ملت ایران دور می کند، بیان داشت: با توجه به توانمندی های داخلی که در اختیار داریم می توانیم میزان وابستگی کشور را به بیرون را به صفر برسانیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که واردات سم مهلکی برای رشد وجهش اقتصادی در کشور است، خاطرنشان کرد: باید همه بخش های کشور برای تقویت و رشد تولید به صحنه بیایند.

امام جمعه بهشهر با اشاره به این که دولت نیز شعار دادن را کنار بگذارد و در عمل از تولید داخلی حمایت کند، ادامه داد: نباید تولید و ظرفیت های بومی را فدای برخی مسائل سیاسی کنیم.

حجت الاسلام جباری با تأکید براین که نباید به هیچ عنوان ظرفیت های بومی را فراموش کنیم، بلکه توان داخلی کشورمان در همه عرصه ها بسیار بالا است، افزود: اگر امروز در صنعت نظامی به چنین پیشرفتی دست پیدا کردیم به دلیل اعتماد به استعدادهای بومی و حمایت از آنها بوده است. 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha