جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عمامه گذاری

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر گفت: تا امروز تعداد ۲۵ نفر از طلاب برای تلبس ثبت نام کرده اند که پس از اتمام این مرحله، از ثبت نام کنندگان مصاحبه شفاهی انجام می شود و در صورت قبولی و شرکت در دوره های لازم، طی مراسمی مفتخر به پوشیدن لباس مقدس روحانیت می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام علی آذرشب امروز در نشست مدیر و معاونان حوزه علمیه استان از ثبت نام برخی از طلاب حوزه علمیه استان برای تلبس خبر داد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر افزود: ثبت نام از طلاب آغاز شده و تا به امروز تعداد 25 نفر از طلاب برای تلبس ثبت نام کرده اند که پس از اتمام این مرحله، از ثبت نام کنندگان مصاحبه شفاهی انجام می شود و در صورت قبولی در مصاحبه، افراد طی مراسمی مفتخر به پوشیدن لباس مقدس روحانیت می شوند.

وی برگزاری این مراسم را نیمه شعبان عنوان کرد و ابراز داشت: طلاب هر شهرستان توسط ائمه جمعه و در مراسماتی که به مناسبت نیمه شعبان برگزار می شود ملبس خواهند شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر از روحانیان به عنوان سربازان امام صادق(ع) یاد کرد و گفت: غدیر حرکتی الهی بود که سبب تقویت آموزه‌های الهی در جامعه اسلامی شد و باید نسبت به فرهنگ سازی این عید تلاش ها مضاعفی صورت گیرد.

حجت الاسلام آذرشب افزود: روحانیان به عنوان سفیران نظام باید برای تبلیغ دین، حراست از ولایت، ترویج فرهنگ غدیر و اتحاد بیشتر مسلمانان تلاش کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha