سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد

حوزه/ حجت الاسلام حسینی کوهستانی گفت: کمک های نقدی و غیرنقدی در مساجد یزد با محوریت ائمه جماعات جمع آوری می شود.

حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، با اشاره به اقدامات سازمان تبلیغات در جهت کمک به مناطق سیل زده، گفت: برنامه های مختلفی برای جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی و ارسال آن ها به مناطق سیل زده از سوی سازمان تبلیغات یزد در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد، اختصاص یک روز حقوق کارکنان این سازمان را یکی از برنامه های کمک رسانی به سیل زده ها عنوان کرد و افزود: جمع آوری کمک‌های نقدی غیر نقدی در مساجد با محوریت ائمه جماعات و همچنین جمع آوری کمک ها در هیات مذهبی توسط ایستگاه‌های تعیین شده از دیگر برنامه های سازمان تبلیغات است.

وی با بیان اینکه در طول این چند روز که سیل سبب خرابی خانه ها و شهرها و روستاها شده، همدلی مردم بسیار عالی بود، افزود: در طول این مدت دیدیم که نیروهای مردمی، جهادی ، انقلابی، نهادهای دولتی و ارزشی چگونه در محل های حادثه دیده حضور پیدا کرده و خدمت رسانی می کنند.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی اضافه کرد:  جبران خسارت ها و آسیب ها در مناطق سیل زده نیازمند مشارکت حداکثری مردم و دستگاه های دولتی تا پایان این مشکلات است.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha