جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
درس خارج

حوزه/ ما طرح آمریکا علیه سپاه پاسداران را محکوم کرده و از پاسداران پیشتیبانی می کنیم و روز به روز هم بر محبوبیت این عزیزان افزوده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی در درس خارج فقه خود، اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران را محکوم کردند و گفتند: 40 سال است که آمریکا به صورت کینه توزانه و خصمانه با ایران اسلامی رفتار کرده و نقشه های فراوانی علیه ما طرح کرده که تهدید، تحریم، جنگ افروزی و ... از جمله آنان بوده است؛ اما ایران با قدرت و عزت بر علیه طرح های آنان اقدام نموده است.

ایشان به آیه هشتم سوره منافقون اشاره کردند و اظهار داشتند: امام راحل فرمودند هیچ وقت استکبار عمق قدرت ما را نمی تواند بفهمد؛ چون قدرت ما بر اساس معنویت استوار است و آنان از معنویت و فرهنگ دینی به طور کلی غافل و بیگانه هستند.

این مرجع تقلید ابراز داشتند: ایران اسلامی در این مدت چهل سال با توکل به خدا پیشرفت های زیادی داشته و ملت ها و دولت هایی همچون عراق، سوریه، لبنان، یمن و ... که با ایران مرتبط بوده اند، قدرت پیدا کرده اند؛ اما هر دولتی که با آمریکا و صهیونیست ها مرتبط بوده اند مانند حسنی مبارک در مصر،  قذافی در لیبی، صدام در عراق و بن علی در تونس سرنگون شده اند؛ اینها نمونه ای از قدرت، عظمت و هیبت ایران اسلامی است.

معظم له خاطرنشان ساختند: آمریکا برای خوش رقصی و لابی صهیونیست ها، سپاه پاسداران را تروریست معرفی کرده است؛ در حالی که این حرکت در کل دنیا محکوم است و همه می دانند که پاسداران جزو خدمتگزاران در داخل کشور بوده و در خارج از کشور نیز مخالف داعش، بوکوحرام و ... بوده اند.

حضرت آیت الله نوری همدانی تصریح کردند: ما طرح آمریکا بر علیه سپاه پاسداران را محکوم کرده و از پاسداران پیشتیبانی می کنیم و روز به روز هم بر محبوبیت این عزیزان افزوده خواهد شد.

یادآور می شود در ادامه درس حضرت آیت الله نوری همدانی برای شرکت طلاب در تجمع فیضیه تعطیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha