جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ایلام

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان ایلام گفت: سیل به ۴ استان خسارات‌های بسیاری وارد کرده و در جریان این حادثه روحانیون و طلاب حوزه علمیه همراه و همگام با مردم در حال امداد رسانی هستند و نشان دهنده آن است که حوزه در تمام شرایط در کنار مردم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، مدیر حوزه علمیه در جمع مدیران مدارس علمیه و معاونین حوزه علمیه استان، ضمن تبریک ایام شعبانیه گفت: در حادثه سیل اخیر طلاب و روحانیون حوزه علمیه ایلام در قالب گروه‌های جهادی به مناطق سیل زده اعزام شده‌اند و در حال کمک رسانی به مردم سیل زده هستند. 

مدیر حوزه علمیه استان ایلام اظهار کرد: سیل به 4 استان خسارات‌های بسیاری وارد کرده و در جریان این حادثه روحانیون و طلاب حوزه علمیه همراه و همگام با مردم در حال امداد رسانی هستند و نشان دهنده آن است که حوزه در تمام شرایط در کنار مردم خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی در ادامه با اشاره به اقدام خصمانه آمریکا علیه سپاه، بیان کرد: اقدام اخیر آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران نشان دهنده ضعف دشمن است و دنیا پذیرفته که سپاه مهمترین نیروی نظامی است که مقابل تروریست ایستاده است.

وی بیان اینکه تروریست خواندن سپاه، نشان از حماقت رئیس جمهور آمریکا دارد، گفت: این اقدام آمریکا به جهت خدمات و کارایی سپاه است، آنها می دانند محکم ترین نیرویی که می تواند جلوی آنان بایستد سپاه است.

امام جمعه موقت ایلام ادامه داد: امروز سپاه نه تنها در عرصه نظامی، بلکه در عرصه های مختلف همچون فرهنگی نقش مهمی را ایفا می کند و خدمات بسیاری را به کشور ارائه کرده است و به واسطه اقدامات خوبی که انجام داده در چشم مردم بسیار محبوب تر شده است.

حجت الاسلام  والمسلمین مرادبیگی گفت: حوزه های علمیه همرا و همگام با سپاه پاسداران خواهد بود و طلاب، روحانیون و جامعه روحانیت استان ایلام تروریستی خواندن سپاه پاسداران را محکوم می‌کند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha