پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
افتتاح نخستین مرکز مشاوره تخصصی حوزه های علمیه خواهران در استان هرمزگان

حوزه/معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران هرمزگان از افتتاح نخستین مرکز مشاوره تخصصی حوزه علمیه خواهران در این استان خبر داد.

راضيه سلطان عباسي ندوشن در حاشيه افتتاحيه مركز مشاوره آواي سلامت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، ضمن تبریک اعياد شعبانيه با تاکید بر اهمیت ارتقای سطح سلامت روانی در جامعه به ویژه زنان، هدف از افتتاح اين مركز را تحکیم خانواده، رفع آسیب های موجود در امور تربیتي و همسرداری به ویژه رفع مشکلات و معضلات طلاق و در يك كلام رواج سیره اولیاء الهی و سبک زندگی اسلامی دانست.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران هرمزگان افزود: بعد از پيگيري هاي مديريت حوزه علميه خواهران اداره کل امور تهذیبی و پرورشی و اداره مشاوره و خانواده  معاونت فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت پیگیر و زمینه ساز تاسیس مرکز مشاوره بودند و اين مركز مشاوره زیر نظر اداره مشاوره و خانواده اداره کل امور تهذیبی و پرورشی مرکز مدیریت فعالیت خواهند کرد.

وي خانواده را رکن اصلي در اسلام دانست و تصريح كرد: چنانچه جامعه ای اسلامی از خانواده ای سالم با محوریت اسلام مداری برخوردار شود آن جامعه در آرامش و آسایش انسانی به سر می برد.

خانم عباسي به فعاليت هاي معاونت فرهنگي تبليغي حوزه علميه خواهران هرمزگان اشاره كرد و گفت: در اين معاونت برنامه ریزی های آموزشی تربیتی در جهت آگاهی دادن به جامعه اسلامی با توجه به مهارت افزایی مربيان انجام شده است.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران هرمزگان به اهميت توجه به نيروهاي دانش آموختگان مدارس علميه اشاره كرد و بيان داشت: با تربیت نیروهای انسانی توانمند، بستری مناسب براي خانواده های طلاب در جهت مشاوره و کارگاه های آموزشی و مهارتی به صورت نظامند و سازمان دهی شده ايجاد خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha