پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شورای اداری همدان

حوزه/ امام جمعه همدان، رسیدگی به مشکلات مردم را اصلی ترین وظیفه مدیران در سال جدید عنوان کرد و گفت: نباید مشغله کاری بین مدیران و مردم فاصله ایجاد کند و مسئولان تا می توانند باید با حضور در بین مردم، برای رفع مشکلات آنان تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،  در همدان، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی، ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان همدان با اشاره به بارش های شدید در استان همدان اظهار داشت: در این ایام که شاهد وقوع سیل بودیم باید از ستاد بحران تقدیر و تشکر کرد که با قدرت وارد کار شد  و جلوی آسیب های احتمالی را گرفت.

وی با اشاره به شعار سال و لزوم توجه به مشکلات معیشتی مردم، یادآور شد: همه ما مکلف هستیم با مدیریت جهادی زمینه ساز تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی تصریح کرد: زمانی ما توانایی ساخت سیم خاردار را نداشتیم، اما امروز با مدیریت جهادی که در کشور وجود دارد اسراییل از ترس موشک های ما در مرزهای خود امنیت ندارد و دنیا ایران را به چشم یک کشور قدرتمند می بیند.

امام جمعه همدان با بیان این که سال 98 را باید سال فرصت ها بدانیم خاطر نشان کرد: درست است که وقوع سیل آسیب های زیادی را به بار آورده، اما باید آن روی سکه را هم نگاه کنیم و موضوع خشکسالی که چند ساله قبل به یک دغدغه ملی تبدیل شده بود حال با این شرایط از بین خواهد رفت.

وی یادآور شد: نباید منتظر فرصت ها باشیم و خودمان باید آن را ایجاد کنیم و با استفاده از ظرفیت های موجود در استان تحدید ها را به فرصت تبدیل کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان اقدام آمریکا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران را کار بی سابقه ای عنوان کرد و گفت: رئیس جمهور امریکا از زمان حضور خود اقدام به اجرای اولین ها کرده است که تا به حال هیچ کس آنها را اجرایی نکرده است چرا که این کارها با عقلانیت منافات دارد.

وی، آمریکا را اصلی ترین حامی تروریست دانست و تصریح کرد: اکثر مردم کره زمین در پاسخ به این سوال که چه کسی داعش و طالبان را ایجاد کرده و پشتیبانی می کند در جواب آمریکا را معرفی خواهند کرد.

امام جمعه همدان افزود: بعد از قدرت بخشیدن به این گروه ها زمانی که دیگر منفعتی برای آنها ندارند و وجودشان به ضرر منافعشان می باشد تصمیم به نابودی انها می گیرند.

وی تاکید کرد: اگر آمریکا بزرگترین حامی تروریست در دنیا از خاورمیانه بیرون رود، کشورهای منطقه هیچ مشکلی با هم نخواهند داشت و همانند یک خانواده در کنار هم خواهند بود اما این امریکا است که باعث ایجاد اختلاف در بین کشور ها شده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به این که مردم آمریکا هم ترامپ را سرزنش می کنند اظهار داشت: واقعا جای خجالت دارد که مردم آمریکا هم رئیس جمهور خودشان را قبول ندارند.

وی رسیدگی به مشکلات مردم را اصلی ترین وظیفه مدیران در سال جدید عنوان کرد و گفت: نباید مشغله کاری بین مدیران و مردم فاصله ایجاد کند و تا می توانید باید با حضور در بین مردم برای رفع مشکلات آنان تلاش کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha