پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ آیت‌الله موسوی جزایری، با بیان اینکه در ماجرای سیلاب اخیر، دو جنگ بزرگ به راه افتاد، گفت: جنگ عجیبی میان اراده آب و اراده نیروهای جهادی شکل گرفت! آب از یک طرف فشار می‌آورد تا خانه‌ها را ویران کند و از آن‌طرف مردم و نیروهای جهادی استوار مقابل آن ایستادگی کردند که در نهایت دیدیم جوانان پیروز این میدان شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در سپاه، ضمن تشکر از حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجی صادقی در مناطق سیل‌زده خوزستان، اظهارداشت: مردم در عرصه امدادرسانی کارهای خیلی خوبی انجام دادند که ما به آن‌ها افتخار می‌کنیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به فعالیت مردم و نیروهای جهادی در مقابله با سیل، تصریح کرد: یک جنگ عجیبی است میان اراده آب و اراده نیروهای جهادی! آب از یک طرف فشار می‌آورد تا خانه‌ها را ویران کند و از آن‌طرف مردم و نیروهای جهادی، استوار مقابل آن ایستادگی می‌کنند، که در نهایت دیدیم جوانان پیروز این میدان شدند.

آیت‌الله موسوی جزایری، در پایان گفت: سیل با وجود تمام خسارت‌هایی که بر مردم، زمین‌های زارعی، روستاها و شهرها وارد کرد، اما سبب شد تا مردم با یکدیگر متحد شوند و امروز عرب، عجم لر، ترک، قشقایی و... دوشادوش هم در حال مقابله باسیل و کمک به سیل‌زدگان هستند.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha