شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حاجی

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه نیروهای جهادگر و بسیجی تا حل کامل مشکلات یاریگر سیل زدگان خواهند بود، گفت: مردم نگران خانه و اموال خود نباشند و ان شاءالله با لطف الهی و همت مسئولان، زندگی آنان به حالت عادی باز می گردد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی امروز در بازدید از مناطق سیل زده شهرستان پلدختر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امداد رسانی و کمک به سیل زدگان استمرار و تداوم خواهد داشت، گفت: ملت غیرتمند ایران اسلامی با بسیج همگانی از همه اقشار در خدمت رسانی به همنوعان خود خوش درخشیده اند .

وی با اشاره به اینکه روحیه فداکاری و خدمت در بین امدادرسانان موج می زند، بیان داشت: ایثار و همدردی مردم با سیل زدگان ستودنی است .

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر لزوم توزیع صحیح اقلام در بین سیل زدگان، خاطر نشان کرد: امید می رود با نظارت مسئولان، رعایت عدالت در توزیع کمک های مردمی و ارسالی مد نظر قرار گیرد .

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه در بازدیدی که از مناطق سیل زده داشته ام کار پاک سازی خیابان ها و کوچه ها تقریبا به اتمام رسیده است، گفت: مسئولان باید با برنامه ریزی و تدبیر مشکل مسکن و وسایل زندگی مردم را مرتفع کنند .

وی در پایان با اشاره به اینکه نیروهای جهادگر و بسیجی تا حل کامل مشکلات یاریگر سیل زدگان خواهند بود، یادآور شد: مردم نگران خانه و اموال خود نباشند و ان شاءالله با لطف الهی و همت مسئولان، زندگی آنان به حالت عادی باز می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha