پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، امام جمعه خرمشهر

اختصاصی حوزه نیوز/ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالنبی موسوی فرد، در روزهای آینده رسماً به عنوان «نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز» معرفی و جایگزین آیت الله موسوی جزایری می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالنبی موسوی فرد، امام جمعه خرمشهر، در روزهای آینده رسماً به عنوان «نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز» معرفی و جایگزین آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری خواهد شد.

وی، روز گذشته دیداری با آیت الله موسوی جزایری داشت و رابطه خود و آیت الله را «رابطه پدر و فرزندی و پیوند ناگسستنی» دانست و گفت: بنده پرورش یافته‌ی آیت‌الله موسوی جزایری هستم و علاقه ویژه به ایشان داشته، دارم و خواهم داشت.

آیت الله موسوی جزایری نیز در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن تایید انتصاب حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد به عنوان «امام جمعه جدید اهواز و معرفی رسمی او در روزهای آینده»، از همگان خواست که به امام جمعه جدید کمک کنند.

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری براین نکته نیز تاکید کرده که تکلیف خود می‌دانم از هر راهی که بتوانم به ایشان برای بهتر انجام دادن این وظیفه خطیر کمک کنم.

آیت الله موسوی جزایری که در خطبه های نماز جمعه 26 بهمن 97 اهواز نیز از «احتمال کناره‌گیری از سمت امامت جمعه به دلیل ضعف قوای جسمی» سخن به میان آورده بود، سه روز بعد یعنی 29 بهمن با حضور در دفتر مقام معظم رهبری، گزارشی از وضعیت جسمانی خود ارائه و از سمت «امامت جمعه اهواز» استعفا  کرد.

استمرار این بیماری، آیت الله موسوی جزایری را بر آن داشت که بنا به تکلیف شرعی و عدم توانایی در اقامه نماز جمعه، از سمت امامت جمعه استعفا دهد.

خبرگزاری «حوزه»، روز چهاردهم اسفند ۱۳۹۷ در قالب گفتگو با یک منبع آگاه، خبر از انتخاب حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالنبی موسوی فرد به عنوان «امام جمعه جدید اهواز» و جایگزین آیت الله موسوی جزایری داده بود.

انتهای پیام ۳۱۳/۳

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha