جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: در واقع اتحادی که در اثر این اقدام آمریکا شکل گرفت در شرایط کنونی نیاز جامعه بود که به دست دشمنان رخ داد.

حجت الاسلام والمسلمین  محمود رجبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، ضمن محکوم کردن اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت:

این نوع حرکات نشانه  استیصال نظام آمریکا است چرا که در این سال ها همه توطئه های این کشور علیه ایران اسلامی شکست خورد.

وی ادامه داد: از تحریم های به قول خودشان کمرشکن گرفته تا خروج از برجام همه در راستای رسیدن به اهداف شوم خودشان بود که در عمل، نه تنها به آن نرسیدند بلکه ملت ما را بیشتر منسجم کردند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: یکی از نیروهایی که در موفقیت ، حفظ ارزش ها و اقتدار جمهوری اسلامی است نقش اساسی داشته سپاه است و در همه صحنه های مختلف این مهم را نشان داده است.

وی ادامه داد: در سال های اخیر در ابعادی که آمریکایی ها می خواستند با فشارها مشکلاتی را ایجاد کنند سپاه در برابر این اقدامات ایستاد.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی به برنامه های مختلف دشمنان نظام در سال های اخیر اشاره کرد و گفت: در جریان زلزله سال گذشته و سیل اخیر نیز این کشور می خواست از فضای به وجود آمده علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده کند اما با حضور نیروهای مسلح تمامی شایعه سازی های دشمنان شکست خورد.

وی افزود: شکست های پی در پی آمریکا در منطقه که بخش مهمی از آن با اقدامات سپاه رخ داده این کشور را درمانده کرده است.

قائم مقام موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) تصریح کرد: آمریکا همانند فردی است که از سرناچاری سر خودش را به دیوار می کوبد و فکر می کند با این کار اقدام می تواند اثری بگذارد.

وی اقدام اخیر آمریکا را ابلهانه خواند و ابراز داشت: خوشبختانه این اقدام آمریکا مانند توطئه های دیگر این کشور هم اتحاد بین مردم و نیروهای مسلح را محکم کرد و هم محبوبیت سپاه را در بین جامعه بیشتر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی تاکید کرد: در واقع اتحادی که در اثر این اقدام آمریکا شکل گرفت در شرایط کنونی نیاز جامعه بود که به دست دشمنان رخ داد.

وی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از احمق ها دانست و گفت: این تحریم یک ضربه مهلک به خود آمریکا زد و موجب اتحاد روز افزودن داخلی شد.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی خاطر نشان کرد: این را از امدادهای الهی می دانیم که اقدام یک  انسان فاسق ، تقویت نظام را به دنبال داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha