جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امما جمعه زیرکوه

حوزه/امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه در مرکز شهرستان هنوز دانش آموزان نمونه در کانکس درس می خوانند گفت: نیازمند توجه خیرین برای ساخت کلاس درس برای آنها هستیم که از همه خیرین مدرسه ساز که در این زمینه کار خیر انجام می دهند می خواهیم توجه ویژه ای به شهرستان مرزی زیرکوه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، حجت الاسلام غلامرضا مرتضایی نیا امام جمعه زیرکوه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات خوبی در بخش های متعدد به خصوص مدرسه سازی در شهرستان زیرکوه صورت گرفته است.

وی افزود: به دلیل محروم بودن زیرکوه و اینکه دو زلزله را در آنجا داشته ایم، نیاز است که در بحث مدرسه سازی توجه بیشتری به این شهرستان صورت گیرد.

امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه در مرکز شهرستان هنوز دانش آموزان نمونه در کانکس درس می خوانند عنوان کرد: نیازمند توجه خیرین برای ساخت کلاس درس برای آنها هستیم که از همه خیرین مدرسه ساز که در این زمینه کار خیر انجام می دهند می خواهیم توجه ویژه ای به شهرستان مرزی زیرکوه داشته باشند.

حجت الاسلام مرتضایی نیا ادامه داد: ظرفیت و استعدادهای درخشان دانش آموزان این شهرستان زیاد است و از همین منطقه محروم، نخبگان خوبی داریم که امروز در مسئولیت های مختلف در کشور حضور دارند.

وی در خصوص بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز خراسان جنوبی، خاطرنشان کرد: با برگزاری این جشنواره ها ذهن خیرین به سمت مدرسه سازی معطوف شود.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha