شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله صفایی بوشهری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری گفت: کنگره علامه بلادی می تواند منشأ وحدت، همدلی و ایجاد تحول در جامعه در راستای اهداف انقلاب اسلامی باشد و همچنین باعث رشد اجتماعی و علمی و پژوهشی در فضای جامعه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، صبح امروز در جلسه با اعضای کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) اظهار داشت: روحانیت با محوریت تحقیق و پژوهش ایجاد رشد علمی می کند و کارهای خوبی در این مدت صورت گرفته و تلاش های فکری خوبی انجام شده است.

وی با تاکید بر آسیب شناسی کنگره، ابراز داشت: باید نقاط قوت و ضعف را در کار، شناسایی کرد و بر این اساس قوت ها را تقویت و ضعف ها را تصحیح کنیم.

امام جمعه بوشهر بر برگزاری ماهانه جلسات این کنگره تاکید کرد و اظهار داشت: این کنگره در حال حاضر به قوام رسیده و آرام آرام توسعه پیدا کرده است؛ برای کنگره امسال نیز می توان برخی از آسیب های اجتماعی را به عنوان موضوعات کنگره اضافه کرد که تحقیق و پژوهش پیرامون آنها می تواند به فضای ملی و استانی کمک کند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه درجه تاثیرگذاری این کنگره بسیار بالا است، ابراز داشت: این کنگره می تواند منشأ وحدت، همدلی و ایجاد تحول در جامعه در راستای انقلاب اسلامی باشد و همچنین باعث رشد اجتماعی و علمی و پژوهشی در فضای جامعه شود.

گفتنی است، در این جلسه اعضای دبیرخانه کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری به بیان گزارشی از برگزاری کنگره سال قبل پرداخته و پیشنهاد خود را برای توسعه کیفی کار ارائه دادند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha