شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه قزوین به توطئه های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره و تصریح کرد: آمریکا و اروپایی ها نمی خواهند صلابت، عزت و اقتدار ملت ایران پایدار باشد، لذا به هر وسیله ای می خواهند کشور ما را دچار چالش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین گفت: اسلام ظرفیت های فراوانی برای مدیریت دنیا دارد.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: امروز دشمنان و استکبار جهانی درحال ضربه زدن به اسلام و تشیع هستند، چرا که ضربات سختی از امت اسلامی دیده اند و به خاطر همین توطئه های مختلفی را علیه آنان طراحی واجرایی می کنند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین به توطئه های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: آمریکا و اروپایی ها دوست ندارند صلابت، عزت و اقتدار ملت ایران پایدار باشد، لذا به هر وسیله ای می خواهند کشور ما را دچار چالش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی بیان کرد: اسلام با اقتدار راه خود را ادامه می دهد و دشمنی ها نیز در این مسیر همچنان ادامه دارد. انقلاب اسلامی با وجود رهبری حکیم و شجاع  به دنیا صادر شده و استکبار و دشمنان هرگز نمی توانند مانع این مسیر شوند.

استاد حوزه علمیه قزوین از حضور باشکوه و بی نظیر ملت ایران در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha