پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار شکارچی

حوزه/ سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: روحانیت عزیز و سپاه پاسداران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی پیمان خود را باخون امضا کردند.

سردار شکارچی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با بیان این که روحانیت و سپاه پاسداران پیمان خود را با خون امضاء کردند، گفت: طلاب و فضلای انقلابی حوزه های علمیه همواره بصیرت آفرین و اقتدار آفرین بودند و امروز رهبران جامعه هستند زیرا تبیین توظئه های دشمنان و شفاف سازی نقشه های شوم آنان جزو رسالت های اصلی روحانیت است.

وی ادامه داد: روحانیت عزیز و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی پیمان خود را با خون امضا کردند و با خون پیوند خوردند تا در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی، شانه به شانه یکدیگر و در کنار هم باشند. همانطور که در فراز و نشیب های انقلاب اسلامی با هم مجاهدت نموده و شهدای بسیاری تقدیم انقلاب کردند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح افزود: امروز روحانیت، سپاه، ارتش، بسیج، وزارت دفاع، نیروی انتظامی و آحاد مردم یک حرف بیشتر ندارند وآن هم نابودی اسرائیل که قلب امریکا است و فروپاشی سردمداران امریکا و این مرگ بر آمریکا صدای همه ماست.

وی در پاسخ به سوالی در مورد تروریستی خواند سپاه از سوی مقامات آمریکایی، عنوان داشت: این لطف خدا و عنایت خداوند متعال بود که دشمنان انقلاب اسلامی مرتکب این حماقت شوند و در شرایطی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در اوج خادمی ملت و در هنگام کمک رسانی به آسیب دیدگان سیل بود و کاملا مردم سپاه را لمس کردند این حماقت از سوی دشمنان ملت ایران و سپاه اتفاق افتاد.

 سردار شکارچی افزود: همه نسل های انقلاب از نسل های اول تا نسل های حاضر، سپاه پاسداران را می شناسند. این جای شکرگذاری دارد که خداوند متعال دشمنان ما را از احمق ها آفریده که احمق ترین آنها آمریکا است.

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: این احساس در مردم و بخصوص ائمه جمعه محترم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ایجاد شد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نماد دشمن ستیزی، سینه خود را در مقابل امریکا سپر کرده است. همچنین سپاه به عنوان نماد مجاهدت در برابر مستکبران عالم در همه صحنه ها و عرصه ها امنیت و اقتدار برای نظام جمهوری اسلامی می آفریند.

وی با تجلیل از حمایت ملت ایران از فرزندان خود در سپاه پاسداران، تاکید کرد: دشمن؛ یکپارچگی و انسجام ملی ملت ما را به خوبی لمس کرد و این پیام ملت را همسایگان ایران نیز دیدند و شنیدند که ملت ایران در مقابل بیگانگان اتحاد خود را حفظ نموده و متحد هستند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح افزود: کشور های منطقه؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به خوبی می شناسند و می دانند که دشمن امروز فقط با اجازه سپاه پاسداران می تواند از تنگه هرمز  عبور کند.

 سردار شکارچی در پایان خاطر نشان کرد: دشمن، سپاه را گروه تروریستی اعلام می کند و این در صورتی است که لحظه ای بدون اجازه سپاه پاسداران نمی تواند در منطقه تردد کند و این جای تعجب است که چطور دشمن این حماقت را به خرج داد و قطعا این کار تبلیغاتی و سیاسی و برای جبران شکست های پی درپی است که در منطقه خورده است اما به خاطر این حماقت تودهنی محکمی از ملت ایران خورد.

 

خبرنگار: سعید امیری

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha