شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جشنواره جوان موفق

حوزه/ دبیر اولین جشنواره جوان موفق البرز گفت: باید مسئولین را به این باور برسانیم که جوانان البرز ظرفیت لازم را برای به دست گرفتن امور دارند و نیازی به مدیران غیربومی نخواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرج، دبیر جشنواره جوان موفق پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، آثار راه‌یافته به اولین دوره این رویداد را برای داوری ۲۰۰ اثر در ۱۷ محور اعلام کرد و با اشاره به اینکه ۱۰۰ نفر از شرکت‌کنندگان از طرف دستگاه‌های دولتی معرفی شدند، گفت: دغدغه اصلی نماینده ولی‌فقیه در استان البرز جوانان است و سرمنشأ تشکیل این جشنواره بعد شعاری مسئولین در انجام امور بود.

صاحبکاری با تأکید بر اینکه نماینده ولی فقیه در استان جایگاه اجرایی نداشته و راهبردها را ارائه می‌دهند، افزود: ایشان بارها تذکرات لازم را به مسئولین دادند اما اتفاقی که باید، نیفتاد درنتیجه تصمیم بر این شد فضایی برای نشان دادن توانایی جوانان البرز فراهم شود.

وی استفاده از مدیران غیربومی در البرز را به‌عنوان یک دوره خاص آموزشی برای عهده‌دار شدن مسئولیت‌های جدی در دیگر استان‌ها، یک معضل دانست و اظهار داشت: نقطه‌ضعف اینجاست که جوانان متخصص البرز در جایگاه‌های تخصصی پایتخت فعالیت دارند و برخی از نخبگان رسانه ملی و ...نیز البرزی هستند.

صاحبکاری با اشاره به اینکه علی‌رغم محدودیت‌های دفتر نماینده ولی‌فقیه، ایشان موانع را برداشته و بعضاً علی‌رغم تمایل مسئولین این اجتماع را رقم زدند، تصریح کرد: باید مسئولین را به این باور برسانیم که جوانان البرز ظرفیت لازم را برای به دست گرفتن امور دارند و نیازی به مدیران غیربومی نخواهیم داشت.

وی ضمن انتقاد از همایش‌هایی که به دنبال فلان بازیگر و یا خواننده مشهور هستند، گفت: تمام دغدغه نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بومی بودن جشنواره بود درنتیجه حتی مجری و دست‌اندرکاران «جوان موفق» از استان البرز هستند، اقدامی عملی که شعارگونه نیست.

صاحبکاری اجتماع جوانان البرز را در راستای بیانیه گام دوم انقلاب رهبری دانست و با اشاره به اینکه دغدغه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم جوانان است، افزود: خواسته ما از اصحاب رسانه پیگیری دغدغه جوانان است..

دبیر جشنواره جوان موفق  در خاتمه به نامه‌نگاری‌های مکرر با ادارات و عدم رغبت برخی از دستگاه‌ها برای جشنواره جوان موفق و شناسایی نخبگان اشاره کرد و اظهار داشت: با مبلغی که شاید در یک همایش محلی هزینه می‌شد امور اجرایی این جشنواره انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha