پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سعید آخوندی

حوزه/ مدیر کانون فرهنگی مذهبی خیمة الانتظار مشهد با تشریح فعالیت های این کانون، گفت: همزمان با آغاز جشن های نیمه شعبان خیمة الانتظار با شعار «تا انقلاب مهدی نهضت ادامه دارد»، موقوفه مشارکتی به ارزش دو میلیارد تومان افتتاح می گردد.

حجت الاسلام سعید آخوندی، مدیر کانون فرهنگی مذهبی خیمه الانتظار مشهد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مشهد، پیرامون برنامه های دهه مهدویت و نیمه شعبان این کانون گفت: همزمان با آغاز جشن های نیمه شعبان خیمه الانتظار با شعار «تا انقلاب مهدی نهضت ادامه دارد»، موقوفه مشارکتی به ارزش دو میلیارد تومان افتتاح می گردد .

وی همچنین از آغازفعالیت دو شعبه کانون خیمه الانتظار در حاشیه شهر مشهد خبر داد و افزود: دو شعبه کانون خیمه الانتظار در مناطق کم برخوردار مشهد واقع در روستای خلق آباد و خیابان طوس ۹۷ با آغاز جشن های نیمه شعبان، فعالیت فرهنگی، مذهبی و مهدوی خود را آغاز می کنند .

آخوندی در ادامه به  تشکیل گروه های تخصصی در کانون اشاره کرد و افزود: گروه های شهدای مهدوی، نشاط معنوی، ارتباطات و رسانه و فضای مجازی، اقتصاد مقاومتی، آسمانی ها بارویکرد برنامه ویژه کودکان ونوجوانان، خادمیاران در هفته جاری، پس از نیمه شعبان فعالیت تخصصی خود را آغاز خواهند کرد.

مدیر کانون فرهنگی مذهبی خیمه الانتظار به برگزاری جشن های مهدوی از 28 فروردین ماه اشاره کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه هایی با عنوان گام دوم انقلاب اسلامی، اقتصاد مقاومتی، مسابقه دلنوشته ای به مهربان ترین پدر برای کودکان و نوجوانان، از جمله برنامه هایی است که در حاشیه جشن های مهدوی، در کانون خیمه الانتظار برگزار می شود.

وی با اشاره به راه اندازی شهربازی اعتقاد کودک و نوجوان، اظهار کرد: این شهربازی به موضوعات مهدوی، اخلاقی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی می پردازد و با استفاده از ابزارهای بازی، خلاقیت، شعر، نقاشی و مسابقه برای کودکان و نوجوانان مفهوم سازی می کند.

وی در خصوص دیگر فعالیت های خیمه الانتظار گفت: کارگاه خیاطی در راستای اشتغال زایی و محرومیت زدایی و حمایت از سال رونق تولید راه اندازی شده است

وی در ادامه به کمک های مردمی و اعضای کانون خیمه الانتظار به سیل زدگان اشاره کرد و افزود: برپایی ایستگاه های جمع آوری اقلام و کمک های مالی و ساماندهی 8 گروه جهادی و اعزام به مناطق سیل زده از فعالیت های کانون خیمه الانتظار است. همچنین  25 میلیون تومان کمک های مردم جمع آوری و به مناطق سیل زده کشور ارسال شده است.

گفتنی است، مراسم جشن های نیمه شعبان کانون فرهنگی مذهبی خیمه الانتظار از 28 فروردین ماه جاری تا اول اردبیهشت ماه سال جاری در با حضور سخنرانان، قاریان و شاعران کشوری برگزار می گردد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha