جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام نیساری

حوزه/ حجت الاسلام نیساری گفت: روحانیت امروز ملجاء و پناه‌گاه مردم هستند و باید مطالبات مردم را در منابر بیان کنند و نباید مشغولیت‌های اجتماعی آن‌ها را از وظیفه اصلی‌شان که تبلیغ دینم و بیان احکام الهی است باز دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام عبدالرحیم نیساری، در جلسه روحانیون شاخص ارومیه که در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: مشاغل و مشکلات اجتماعی نباید روحانیت را از وظیفه اصلی آن‌ها که بیان احکام الهی و تبلیغ دین است باز دارد و نباید روحانیون به گوشه‌ای خود را بکشند و از مسائل روز جدا باشند.

وی ادامه داد: در شهر ارومیه 400 نفر روحانی مشغول به فعالیت‌های تبلیغی هستند و شورای روحانیت تلاش می‌کند این تبلیغ را به صورت منظم و سیستمی سازماندهی کند تا بازخورد مثبتی را در سطح شهر از تبلیغ دین شاهد باشیم.

عضو شورای روحانیت ارومیه تصریح کرد: روحانیت نمی‌تواند خود را کنار بکشد، باید خواسته‌ها و مطالبات مردم را در منابر بیان کرده و به صورت اصولی از مسئولین مطالبه کنند و برای آینده انقلاب اسلامی جوانان را تربیت و تشویق کنند، با این همه هجمه علیه روحانیت باز هم روحانیت ملجاء و پناه‌گاه مردم است و مردم روحانیت را محرم اصرار خود می‌دانند.

وی افزود: شورای روحانیت ارومیه با همکاری امور مساجد استان طرح شبکه‌سازی مساجد را بعد از مطالبه نماینده ولی فقیه در استان کلید زده و قرار است در آینده نزدیک تبلیغ در سطح شهر به صورت منطم و حساب شده و برنامه‌ریزی شده باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha