جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام نوری

حوزه/ رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی گفت: امروز این لباس را با افتخار بر تن می کنیم که به همه نشان دهیم ما در یک هدف مشترکیم و کسی که به هدف مشترک ما جسارت و اهانتی کند به ما اهانت کرده است.

حجت الاسلام روح الله نوری رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، اظهار داشت: حفظ و امنیت ما به عزت ما و عزت ما به قوت ماست و آنچه که درباره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می بینیم روشنگر این است که سپاه به مرز جغرافیایی محدود نشده است بلکه سپاه مصداق حرف حاج احمد متوسلیان است که گفت "هرجا کلمه لا اله الا الله است همانجا مرز اسلام است" و امروز سپاه،  مرز خودش را محدود به یک جغرافیای خاص نکرده بلکه هر جا کلمه توحید است حضور فیزیکی و نامی سپاه نیز در آنجا وجود دارد.

وی، سپاه را زمینه ساز قوت مسلمین جهان دانست و افزود: برای همین است که دشمنان آزرده شده اند و چنان ضربه ای خورده اند که امروز به فریاد و ناله و انابه سر بلند کردند.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه رمز موفقیت سپاه در نامش نهفته است، تصریح کرد: راز موفقیت سپاه در عنوان آن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که همه موفقیت های سپاه در گرو کلمه زیبای اسلام است و هرکس به سمت اسلام بیاید به سمت زیبایی آمده است.

حجت الاسلام نوری موفقیت سپاه را معجونی از تفکر اسلام ناب دانست و خاطرنشان کرد: موفقیت سپاه در اصل آن متبلور شده است و در بیان و بنیان و روش و منش حضرت امام روح الله و نهضت جهانی آن و ادامه این جریان به رهبری امام خامنه ای است که در اصل رمز موفقیت سپاه، اسلام نابی است که زیر سایه رهبری تعریف می شود .

وی با اشاره به اینکه ما همه یک پاسداریم ادامه داد: یکی از وظایف ما نسبت به اسلام پاسداری ما نسبت به اسلام است و کسانی که در یک ساختاری مشخص می شوند برای پاسداری در یک هدفی مشخص گام برمی دارند.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی با بیان اینکه با افتخار لباس سپاه را بر تن می کنم، عنوان کرد: امروز این لباس را با افتخار بر تن می کنیم که به همه نشان دهیم ما در یک هدف مشترکیم و کسی که به هدف مشترک ما جسارت و اهانتی کند به ما اهانت کرده است.

حجت الاسلام نوری به پیوند سپاه و جامعه روحانیت برای تحقق اهداف الهی اشاره کرد و گفت: پیوند مجموعه سپاه و روحانیت باعث به سرانجام رساندن اهداف الهی که در زمره کار این دو قشر است می شود.

وی ادامه داد: سپاه یک مجموعه بر خواسته از ایمان برای میل آزادی همه انسان هاست که لباس سبز پاسداران سپاه نماد آینده سبزی است که با ظهور منجی عالم بشریت به تحقق می رسد.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha