پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حضرت آیت الله علوی گرگانی

حوزه/حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: معتقدم روحانیت مسئولیت تبلیغ دین و هدایت جامعه را برعهده دارد و این رسالت سنگینی است و باید این رسالت مهم را به خوبی انجام دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار مسئولین ستاد مردمی اجتماعات مهدوی  که امروز در دفتر معظم له برگزار شد،گفتند: در اجتماعات مردمی  نیاز به دو نوع فعالیت هستیم، اولین فعالیت جمع آوری مردم در مکانی مانند مسجد و فعالیت دوم، تبلیغ و بیان معارف دینی است.

ایشان افزودند: مبلّغ موفق کسی است که از همه ظرفیت ها برای تبلیغ دین بهره بگیرد و در این عرصه ها، افرادی موفق هستند که مجهز به علوم و معارف دینی به خصوص درموضوع مهدویت و پاسخ به شبهات دراین موضوعات باشند.

معظم له ابراز داشتند: در این نوع جمع ها بهترین فرصت تبیین معارف دینی و مهدوی است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی بابیان این که ایران اسلامی دارای مردم خیر و با تقوا و اهل ایمان است، اظهار داشتند: در مورد همین اتفاق اخیر یعنی سیل کشور، به خوبی می شد، خوبی و تقوای مردم را دید. همه نیروهای سپاه و ارتش و مردم مختلف به میدان آمدند و مردم سیل زده کشورخودشان راتنها نگذاشته اند.

ایشان افزودند: این ها استفاده از ظرفیت ها است. مبلّغ از این ظرفیت ها باید بهره گیرد. معتقدم روحانیت مسئولیت تبلیغ دین و هدایت جامعه را برعهده دارد و این رسالت سنگینی است و باید این رسالت مهم را به خوبی انجام دهد.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha