پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کمک رسانی گروه تبلیغی حامیان ولایت بابل در روستای چم مهر پلدختر لرستان

حوزه/ مسئولین موکب نورالزهرای گیلان با حضور در دفتر مدیریت حوزه علمیه استان، در راستای هماهنگی و ارتقای امدادرسانی به سیل زدگان کشورگفتگو و تبادل نظر کردند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در رشت، مسئولین موکب نورالزهرای گیلان امروز با حضور در دفتر مدیریت حوزه علمیه استان، در راستای هماهنگی و ارتقای امدادرسانی به سیل زدگان کشور، با حجت الاسلام والمسلمین حسین انصاری دیدار کردند.

آقای صابری در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده توسط موکب الزهرا سلام الله علیها گیلان در امر خدمت رسانی به هموطنان سیل زده، گفت: موکب نورالزهرا(س) طی یک هفته گذشته با استقرار در پلدختر لرستان  روزانه ۵هزار پُرس غذا در این منطقه سیل زده پخت می کند.

 در ادامه آقای خوش بین با اشاره به همراهی طلاب و روحانیون حوزه علمیه گیلان در این موکب، اضافه کرد: جهت خدمت رسانی بهتر، تجهیزاتی از قبیل دستگاه مکانیزه پخت نان، چهار خودرو سنگین تریلی بریا ارسال لوازم پشتیبانی و یک تانکر آب و ۳۰ نفر خادم به این منطقه اعزام شده اند‌.

لازم به ذکر است، مطابق هماهنگی های انجام شده در این جلسه، فردا نیز یک گروه جهادی ۳۰ نفره از طلاب و روحانیون مدارس علمیه گیلان جهت خدمت رسانی به مناطق سیل زده، در قالب موکب نورالزهرا سلام الله علیها به منطقه پلدختر اعزام خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha