جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله فلاحتی-فرمانده ناوگان شمال کشور

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه گیلان، حضور و خدمت رسانی نیروهای مسلح در مناطق سیل زده کشور را قابل تقدیر دانست و گفت: نیروهای مسلح برخاسته از دل مردم انقلابی ایران هستند و رابطه ای محکم میان مردم و آنان برقراراست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در رشت، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی امروز بمناسبت در پیش بودن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران (فردا ۲۹ فروردین) با فرمانده ناوگان شمال و جمعی از فرماندهان یگان های ارتش مستقر در استان گیلان دیدار کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تبریک این روز به تمام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، گفت: ۲۹ فروردین یادآور رشادت های عظیم نیروی دریایی ارتش در رویارویی مستقیم با آمریکا در خلیج فارس می باشد.

وی با اشاره به جانفشانی های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همواره خدمتگزار مردم  هستند و در تمام دنیا نظیر آنها را نمی یابید.

رئیس شورای حوزه علمیه گیلان، حضور و خدمت رسانی نیروهای مسلح در مناطق سیل زده کشور را قابل تقدیر دانست و ادامه داد: نیروهای مسلح برخاسته از دل مردم انقلابی ایران هستند و رابطه ای محکم میان مردم و آنان برقراراست.

امام جمعه رشت، حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دریای خزر را در راستای حفظ منابع و منافع کشور عنوان و خاطرنشان کرد: خزر دریای صلح و آرامش است و نباید صحنه تاخت و تاز بیگانگان به ویژه نیروهای آمریکایی قرار بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی، همکاری نیروی دریایی ارتش با نیروی دریایی سپاه را برادرانه توصیف نمود و یادآور شد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مومن، با اراده، دلداده به کار، معتقد و وفادار به انقلاب اسلامی و راه شهیدان هستند.

استاد حوزه با اشاره به تحریم نیروهای امدادی و مسلح در جریان کمک رسانی به مناطق سیل زده توسط آمریکا، اظهار داشت: آمریکا بار دیگر خیانت خود به ملت ایران را در جریان سیل اخیر نشان داد.

نماینده ولی فقیه در گیلان در پایان ضمن تأکید بر تربیت نیروهای اخلاق مدار در نیروهای مسلح، خاطرنشان کرد: علاوه بر تربیت سربازان اخلاق مدار، نسبت به آموزش مهارت های مختلف به سربازان  اهتمام داشته باشید تا پس از دوران خدمت، جوانانی کارآفرین باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha