جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جانباز شهید سرافراز سپاه اسلام« سید یار علی موسوی»

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه بمناسبت شهادت جانباز سرافراز سپاه اسلام« سیّد یار علی موسوی» گفت: شهیدان برای همیشه تاریخ الگو و مایه افتخار خواهند ماند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام آیت الله عباسیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه در پی شهادت جانباز سرافراز سپاه اسلام«سید یار علی موسوی»، با صدور پیامی این شهادت را تبریک و تسلیت گفت.

متن این پیام به این شرح است:

«مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا.

شهدای زنده نشانه های ایثار و سند سربلندی نظام اسلامی هستند.

فرزندان این آب و خاک به تمام لذتهای مادی پشته پا زده و در صفوف یاران عاشورایی سیدالشهدا(علیه السلام) در کربلا های ایران زمین در مقابل یزیدیان زمان ایستادند تا اینکه برخی مدال پرافتخار جانبازی را به گردن آویختند.

از جمله آن عزیزان شهید انقلابی و بصیر که با دارا بودن 70 درصدر جانبازی، سند افتخاری برای ملت مومن و انقلابی ایران و خصوصا استان کرمانشاه و شهرستان هرسین بود.که پس از تحمل درد و رنج ناشی از جانبازی و وفا به عهد و پیمان خود با خداوند به فیض عظمای شهادت نائل شد.

در مدتی که ایشان لیاقت مدال جانبازی را پیدا نمود علاوه بر اداره امور خانواده خود بلکه به اقوام و آشنایان رسیدگی و با حضور در میدانهای ورزشی، مسئولیت هئیت ورزشی جانبازان و معلولان هرسین را عهدار دار و از همه مهمتر بدور از رخوت و سستی با احساس تکلیف شرعی و انقلابی، با تشکیل هیئت رزمندگان اسلام، مسئول هیئت امنای امامزاده مهدی(علیه السلام) هرسین، عضو هیئت امنای امامزاده باولین(علیهم السلام) کوهدشت لرستان،عضو غبار روبی بقاع متبرکه استان کرمانشاه، در کنار ائمه جمعه و حوزه علمیه و روحانیت بصیر و انقلابی در مسیر نشر معارف دینی و تعظیم شعائر دینی در بین مومنین شهر و روستا و خصوصا ارتباط تنگاتنگ با نسل جوان و انتقال فرهنگ جهاد و شهادت با تکیه بر آموزه های امامین انقلاب و دشمن شناسی، لحظه ای از انجام وظیفه با اعتقاد کامل به فرامین ولایت که همان ادامه رسالت ائمه اطهار(علیهم السلام) می باشد از پا ننشست.

لازم بذکر است که این شهید که ارادت زیادی به خاندان ائمه اطهار(علیهم السلام) داشت، با کمال میل و رغبت مسئول هیئت امنای امامزاده مهدی(علیه السلام) هرسین، عضو هیئت امنای امامزاده باولین(علیهم السلام) کوهدشت لرستان، عضو غبار روبی بقاع متبرکه استان کرمانشاه را عهده دار بودند.تا اینکه به آرزوی دیرینش که رسیدن به قافله شهدا بود نائل آمد.

اینجانب شهادت جانباز انقلابی و بصیر «سید یار علی موسوی»  را تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای وی علّو درجات و مجالست با حضرات معصومین(علیهم السلام) و برای خانواده مکرمشان درخواست صبر و شکیبایی توأم با عزّت و سربلندی مسئلت دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha