جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر

حوزه/ نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، با اشاره به رایگان شدن ویزای سفر به ایران و عراق برای اتباع دو کشور گفت: رفت و آمدهای زائرین ایرانی و عراقی موجب پیوند عمیق‌تر این دو ملت شده و موفقیت بزرگی به حساب می‌آید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر، در دیدار مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت شمسا افزود: علاقه و توجه مردم به زیارت در کشور افزایش یافته و با شرایط جدید لازم است، گام های جدیدی در این حوزه برداشته شود.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: مردم، سازمان حج  و زیارت را بعنوان یک مجموعه مورد اعتماد پذیرفته اند و این سرمایه بزرگ باید حفظ شود.

وی با اشاره به فرصت حضور کالاهای ایرانی در بازار عراق خاطر نشان کرد: دستگاه های مسئول  می بایست با همکاری نزدیک با یکدیگر، موانع و مشکلات در این عرصه را هرچه سریعتر بر طرف کنند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه  روند اصلاحی در همه امور باید سرعت گیرد، ادامه داد: در تمام برنامه ریزی ها منافع زائر باید در اولویت قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر ابراز امیدواری کرد با استفاده از نیروهای توانمند شاهد تحول جدی در فعالیت های شرکت شمسا باشیم.

بر پایه این گزارش، در ابتدای این دیدار آقای مصطفی قاسمی مدیرعامل شرکت مرکزی دفاترخدمات زیارتی سراسر ایران (شمسا) از برنامه های آینده این شرکت با هدف ارتقای خدمترسانی به زائران گزارش داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha