پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دیدار آیت الله اراکی با آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در دیدار با آیت الله موسوی جزایری، گفت: آنچه اتفاق افتاده سختی‌ها و نمایش عجیبی از ایثار و همدلی و یکدستی است که شبیه روزهای جنگ بوده و آنچه اتفاق افتاده، اصلاً حادثه‌ای معمولی نبوده و به همین دلیل باید این حماسه در تاریخ ثبت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله اراکی،  دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، امروز پس از حضور در اهواز با آیت الله موسوی جزایری، دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های آیت الله موسوی جزایری، گفت: آنچه اتفاق افتاده سختی‌ها و نمایش عجیبی از ایثار و همدلی و یکدستی است که شبیه روزهای جنگ بوده و آنچه اتفاق افتاده، اصلاً حادثه‌ای معمولی نبوده و به همین دلیل باید این حماسه در تاریخ ثبت شود.

همچنین آیت الله موسوی جزایری، با بیان اینکه نیازمند کمک علما و بزرگان دین و مرجعیت هستیم، گفت: با توجه به وخامت اوضاع و گستردگی حجم آسیب های وارده به مردم، نیازمند مساعدت و یاری مراجع تقلید در مناطق سیل‌زده هستیم.

لارم به ذکر است، آیت الله اراکی پس از حضور در ستاد مردمی کمک به سیل زدگان خوزستان و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر، عازم مناطق سیل زده خوزستان شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha