شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 489066
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳
ایلام

حوزه/ مدیر حوزه علمیه ایلام گفت: روند تبلیغی و فرهنگی روحانیون در زندان ها، بر اساس ارزیابی ها خوب و اثر گذار بوده است و آنان توانسته اند در بازگشت زندانیان به آغوش اجتماع نقش موثری داشته باشند.

 به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، در جلسه ای با حضور حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی، مدیر حوزه علمیه استان ایلام و مسئولین زندان های استان آقایان عبدالمجید کشوری (مدیرکل زندان ها)، نعمتی (معاون اجرایی اداره کل زندان ها)، انصاری (رئیس دار القرآن زندان ها)، میری (رئیس بازداشتگاه)، مرادی فر (مدیر کانون اصلاح تربیت)، فولادی (رئیس زندان مرکزی) و نعمتی (مدیر روابط عمومی زندان ها)، در خصوص توسعه اقدامات فرهنگی مذهبی در سطح زندان ها بحث و تبادل نظر شد.

عبدالمجید کشوری، مدیرکل زندان های ایلام ابتدا از همکاری و تعامل حوزه های علمیه با زندان های استان تقدیر کرد و گفت: سال 97 سال فراز و نشیبی برای اداره زندان های استان ایلام بود که با عنایت الهی تمام مشکلات تا اواخر سال 97 حل شد و الان هیچ گونه مشکل امنیتی نداشته و ان شاءالله سال 98 هم همین گونه باشد.

وی در مورد عفو رهبری در سال 97 خاطرنشان کرد: عفو مقام معظم رهبری یک عفو عمومی بود و این اتفاق خوشایندی برای زندانی ها بود. طی این عفو 380 نفر از استان ایلام عفو خوردند و 250 نفر آنان از زندان آزاد شدند و مابقی  نیز مدت محکومیتشان کاهش یافت.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی، مدیر حوزه علمیه استان ایلام نیز در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از وضعیت فرهنگی زندان های استان، گفت: رسالت حوزه و روحانیت، احیای جوانان و افراد آسیب پذیر است که سازمان زندان هم سهمی از این رسالت را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: روند تبلیغی و فرهنگی روحانیون در زندان ها، بر اساس ارزیابی ها خوب و اثر گذار بوده است و آنان توانسته اند در بازگشت زندانیان به آغوش اجتماع نقش موثری داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام به سیل اخیر هم اشاره کرد و گفت: سیل اخیر هرچند خسارات مادی وارد کرد، ولی بربرکاتی نیز داشت که از آن جمله می توان به همدلی مردم، کمک روحانیون، بسیج،  سپاه، ارتش و مسئولین به سیل زدگان اشاره کرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha