سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
رئیس قوه قضائیه

حوزه/ اعضای شورای قضایی و قضات دادگستری خوزستان، پیش از ظهر امروز با حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی، رئیس قوه قضاییه، دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اعضای شورای قضایی و قضات دادگستری خوزستان، ظهر امروز با حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی، رئیس قوه قضاییه، دیدار کردند.

۲۷ روز است که مردم گرفتار سیلاب و آثار آن هستند

در ابتدای این دیدار، افشارنیا، رئیس کل دادگستری خوزستان، با بیان اینکه ۲۷ روز است که مردم گرفتار سیلاب و آثار آن هستند، اظهارداشت: این حادثه باعث ناراحتی مردم مناطق درگیر سیلاب شده است؛ درحالی‌که اگر پیش‌بینی‌هایی انجام می‌شد، امروز شاهد این حجم از پیامدها نبودیم.

وی با بیان اینکه تا مراحل بازسازی، فاصله زیادی داریم، گفت: إن‌شاءالله اگر زوایای پنهانی درباره لزوم پیش‌بینی‌ها و عملکرد دستگاه‌ها وجود داشته باشد بر اساس دستور جنابعالی آن را بررسی می‌کنیم.

باید دلایل مشکلات ایجاد شده را جستجو کرد

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی، در ادامه این دیدار، با بیان اینکه سدها را باید به گونه‌ای مدیریت کرد که تبدیل به سیلاب نشود، افزود: از سدها بهترین بهره‌برداری در جهت آب و کشاورزی صورت گرفته و نباید دوباره دچار یک مشکل شویم.

رئیس قوه قضائیه ادامه داد: اگر بار اول مشکل اتفاق افتاد باید دلایل آن را جستجو کرد تا دیگر این مشکلات را نداشته باشیم، بسیاری از سازمان‌های مردم‌نهاد و همه باهم ابتدا آسیب‌شناسی و سپس آسیب‌زدایی را پیگیری کنیم.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha