چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
تشکیل یک قرارگاه واحد برای رسیدگی به سیل‌زدگان خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام موسوی فرد، از سردار سلیمانی درخواست کرد تا با اهتمام ایشان، قرارگاه واحدی برای رسیدگی به امور سیل‌زدگان تشکیل و فعال گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، امام جمعه خرمشهر و سردار سلیمانی پس از بازدید از مناطق سیل‌زده شادگان، با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

این دبدار، امروز در حاشیه بازدید از شهرستان سیل‌زده شادگان، حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد، امام جمعه خرمشهر با سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس، انجام شد.

در این دیدار، حجت‌الاسلام موسوی فرد که قرار است تا روزهای آینده به‌عنوان امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در خوزستان منصوب گردد، از سردار سلیمانی درخواست کرد تا با اهتمام ایشان، قرارگاه واحدی برای رسیدگی به امور سیل‌زدگان تشکیل و فعال گردد.

لازم به ذکر است، چندی قبل، سردار سلیمانی در ضمن پیامی اعلام کرده بود به‌منظور یاری‌رساندن به مردم سیل‌زده خوزستان، موکب‌های اربعین حسینی در منطقه را فعال خواهد کرد و تا پایان حادثه‌ی سیل، در کنار مردم خواهد بود.

در متن این پیام آمده است: این‌جانب و سایر فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس، با همکاری ستادهای عتبات عالیات و اربعین مراکز استان‌ها، بر خود وظیفه می‌دانیم به مدت یک ماه در مناطق در معرض سیل و تا هنگام عادی شدن وضعیت، به کمک مردم شهرهای پل‌دختر، سوسنگرد، بستان و دیگر نقاط بشتابیم.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha