پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 کمک رسانی به سیل زدگان خوزستان

سرپرست دفتر آستان قدس رضوی در استان بوشهر اظهار داشت: ۵۰ خادمیار رضوی از استان بوشهر برای کمک رسانی به سیل زدگان خوزستان اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر حجت الاسلام یوسف جمالی امروز در جمع خبرنگاران از اعزام گروه جهادی خادمیاران آستان قدس رضوی استان بوشهر به مناطق سیل زده خوزستان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به خسارت زیادی که در بسیاری از استان های کشور از قبل وقوع سیل حاصل شد، آستان قدس رضوی همچون دیگر نهادها و تشکل ها و مراکز به جهت همیاری و کمک رسانی به مردم سیل زده در بسیاری از مناطق کشور حضور یافت.

سرپرست دفتر آستان قدس رضوی در استان بوشهر افزود: از دفتر استان بوشهر نیز در قالب گروه جهادی جمعی از خادمیاران رضوی به مناطق و روستاهای سیل زده استان خوزستان اعزام شدند و به انجام فعالیت های جهادی و کمک رسانی به مردم پرداختند.

وی افزود: این گروه جهادی در چند منظقه هم در قرارگاه و هم در روستاهایی که دچار سیل شده بودند در کنار کمک های مردم و مشارکت های مردمی برای یاری رسانی به سیل زدگان قرار گرفتند.

حجت الاسلام جمالی افزود: در کنار کار جهادی انجام امور فرهنگی هم در دستور کار بود و کارگاه ها و جلساتی نیز برای کودکان برگزار شد که لبخند را بر لبان کودکان جاری کند.

سرپرست دفتر آستان قدس رضوی در استان بوشهر ضمن تشکر از همه مردم استان و جوانان که در انجام این کار خیر کمک کردند اظهار داشت: در این حرکت جهادی حدود 50 نفر از خادمیاران رضوی از استان بوشهر حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha