جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 489349
۳۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹
جشن نیمه

حوزه/ معاون فرهنگی ،آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از برگزاری جشن های نیمه شعبان در بیش از ۳۰۰ مسجد این استان خبر داد .

حجت الاسلام احمد رضا غلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه جشن های نیمه شعبان بصورت مردمی و باشکوه در مناطق مختلف این استان برگزار خواهد شد، گفت: برگزاری مراسم سخنرانی با همت اساتید حوزه و دانشگاه پیرامون وظایف منتظران، نهادینه سازی فرهنگ مهدویت در جامعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و برپایی ایستگاههای صلواتی از مهمترین و محوری ترین برنامه های نیمه شعبان است .

وی با اشاره به اینکه در قریب به 20 مسجد استان لرستان احیا نیمه شعبان هم برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: منتظران امام زمان (عج) می توانند در مساجد ،این شب عزیز را احیا بگیرند .

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به وقوع سیل اخیر در استان لرستان و وجود خسارات مادی و معنوی فراوان به مردم آسیب دیده، گفت: امسال با برنامه ریزی های انجام شده 200 مبلغ در مناطق سیل زده استان لرستان به اجرای برنامه های دینی ،فرهنگی و مفرح برای روز نیمه شعبان در بین مردم خواهند پرداخت.

حجت الاسلام غلامی در پایان گفت: اجرای برنامه های دینی با رویکرد امید بخشی و امید آفرینی زندگی در بین مردم از جمله مهمترین برنامه های نیمه شعبان در مناطق سیل زده لرستان است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha