سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
میلاد امام زمان / نیمه شعبان

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد از برگزاری مراسم احیای شب نیمه شعبان در این مدرسه، با حضور عموم بانوان خبر داد .

سمیه موحدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد از برگزاری مراسم احیای شب  نیمه شعبان در مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد خبر داد و با اشاره به اینکه این مراسم با حضور خواهران طلبه و اساتید برگزار می شود، گفت: شرکت در مراسم احیا و جشن نیمه شعبان برای عموم خواهران آزاد است .

وی، برگزاری مراسم سخنرانی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه با محوریت وظایف منتظران ظهور ،قرائت ادعیه شب نیمه شعبان ،مولودی خوانی و برگزاری مسابقه فرهنگی را از مهمترین برنامه های شب نیمه شعبان در مدرسه علمیه فاطمیه (س) خرم آباد است .

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه (س) خرم آباد با اشاره به ماه مبارک رمضان، خاطر نشان کرد: از ابتدا تا پایان ماه مبارک رمضان مراسم ختم قرآن روزانه در این مدرسه با حضور طلاب و مردم برگزار خواهد شد . موحدی در پایان یادآور شد:خواهران طلبه در ماه مبارک رمضان حضوری  تلفنی پاسخگوی سؤالات و احکام شرعی بانوان هستند و همچنین در مصلی های نماز جمعه، پایگاههای بسیج، مساجد و محافل قرآنی هم به رسالت تبلیغی خود خواهند پرداخت .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha