پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نشست ستاد زائران مسجد مقدس جمکران

حوزه/ تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: با توجه به اینکه در ایام نیمه شعبان به ویژه هفته منتهی به سالروز ولادت حضرت صاحب الزمان (عج) همه شهر مقدس قم میزبان عاشقان حضرت از اقصی نقاط کشور و دنیا می باشد، حمایت از جشن های نیمه شعبان نیازمند یک عزم و اراده ملی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،از مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن رحیمیان در نشست ستاد تسهیلات زائرین جشن های نیمه شعبان که در سالن جلسات این مکان مقدس اظهار کرد: حضور میلیونی زائران و نمازگزاران در شهر قم و حضور در جشن های نیمه شعبان بدون تردید حمایت ملی و حمایت هایی در سطح کلان را می طلبد.

وی افزود: بحمدالله در برگزاری و خدمت رسانی به نمازگزاران و مجاوران مسجد مقدس جمکران همه دستگاه های دولتی و خدماتی حضور جدی داشته و دارند و آنچه تکمیل کننده این فعالیت است ارائه گزارش مکتوب از تلاش های همه دوستان است چرا که اگر این گزارش های مکتوب نباشد نمی توان برای بهبود هر ساله جشن های نیمه شعبان برنامه ریزی مطلوب تری کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان ادامه داد: ارائه گزارش مکتوب به ستاد جشن های نیمه شعبان چندین خاصیت دارد که می توان بعد از برگزاری مراسمات با جمعبندی آن نسبت به فعالیت های انجام شده می توان به نقاط ضعف و قوت فعالیت های پی برد و نسبت به آن تأمل کرد همچنین با ارائه آن به مسئولان توسط استاندار حمایت های ملی را برای برگزاری هر چه بهتر این جشن ها جذب کرد.

تولیت مسجد مقدس جمکران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات ترافیکی موجود خطاب به مسئولان کمیه ترافیک و حمل و نقل ستاد تسهیلات زائرین جشن های نیمه شعبان گفت: متاسفانه مسأله ترافیک موجب نارضایتی مردم می شود و اگر تدابیری اندیشیده شود که بخشی از پارکینک های اول و دوم در اختیار زائران قرار گیرد بدون تردید ارزشمند خواهد بود.

وی خطاب به مدیران شهری افزود: مسیر مسجد مقدس جمکران تا حرم مطهر و برعکس ظرفیت خوبی برای انتشار معارف اهل بیت (ع)دارد بطوریکه هر 50 متر تابلو نوشته های معرفتی نصب شود.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان در پایان از خدمت رسانی گسترده دستگاه های دولتی و امدادی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha