سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
پورسید آقایی

حوزه/ رئیس موسسه آینده روشن گفت: حضرت بقیه الله(ع) ولی و مرشد و حاکم و سرپرست شیعیان است و به غیر از امام زمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) هیچ گاه نباید به دنبال کسی دیگر باشیم چون دُر یگانه عالم بشریت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،حجت الاسلام سید مسعود پور سیدآقایی در مراسم جشن میلاد امام زمان(عج) اظهار که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت:هیچ گاه نباید از یاد امام زمان(عجل الله تعالی فرج الشریف) غافل شویم و باید  در همه امورات زندگی به این امام همام توجه داشته باشیم.

وی افزود: با میلاد امام زمان(عجل الله تعالی فرج الشریف) فضل عظیمی به عالم اضافه شده است، روز نیمه شعبان بسیار مقدس است و 15 آداب دارد که در کتاب شیخ عباس قمی آمده است.

رئیس موسسه آینده روشن بیان کرد: نیمه شعبان دارای فضیلت عظیمی است و بافضیلت است که در کنار اعمالی که آمده ولایت آخرین اختر تابناک ولایت در این روز بزرگ است.

حجت الاسلام والمسلمین پور سید آقایی تصریح کرد:امام زمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) سرچشمه جوشان معارف الهی و باب الهی است که از این باب می توانیم به خدا برسیم، حضرت مهدی(ع) شاه راه بزرگ الهی است و هرکسی در مسیری غیر از امام زمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) قرار بگیرد به هلاکت می رسد.

وی ادامه داد:باید امام زمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) را بشناسیم و درک کنیم و اگر به این موضوع برسیم عاقبت به خیر می شویم، حضرت بقیه الله(ع) ولی و مرشد و حاکم و سرپرست شیعیان است و به غیر از امام زمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) هیچ گاه نباید به دنبال کسی دیگر باشیم چون دُر یگانه عالم بشریت است.

رئیس موسسه آینده روشن بیان کرد: جان و مال و فرزندان و خانواده و هرچه که خداوند به ما داده است باید در راه امام زمان(عجل الله تعالی فرج الشریف) هزینه کنیم وهمه فدای امر و نهی حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرج الشریف) باشد.

حجت الاسلام پور سید آقایی تصریح کرد:شیعه باید به دنبال آرمان های امام زمان(عجل الله تعالی فرج الشریف) باشد و تلاش کند این امام همام چه چیزی را دوست دارد و در راستای تحقق آن گام بردارد.

انتهای پیام   313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha