پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 حجت‌الاسلام امیر ابراهیم‌زاده

حوزه/ مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: این دانشگاه مزیّن به کلمه اسلامی است، بنابراین باید توجه بیشتری به رعایت شئون اسلامی، فرهنگی و رفتاری داشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام امیر ابراهیم‌زاده، عصر امروز در جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، امید به آینده را یکی از راهبردهای بیانیه گام دوم انقلاب دانست و گفت: امیدواریم با حل مسائل و مشکلات و تصمیم‌گیری منطقی، بارقه‌ای از امید را در دل استادان، کارمندان و دانشجویان این دانشگاه شکوفا کنیم.

وی به ترویج ارزش‌های اسلامی در محیط دانشگاه تأکید کرد و گفت: عنوان این دانشگاه مزین به کلمه اسلامی است، بنابراین رعایت شئون اسلامی، فرهنگی و رفتاری در آن باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و با هنجارشکنی‌ها برخورد شود.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، گزارش کاملی از برگزاری جشن ازدواج دانشجویی ارائه کرد و گفت: امسال مسئولیت برگزاری جشن ازدواج دانشجویی آذربایجان شرقی به عهده نهاد رهبری بود.

ابراهیم‌زاده گفت: از کل ۶۰۹ نفر زوج دانشجوی ثبت نام کننده از دانشگاه‌های استان ۲۱۲ نفر از دانشگاه آزاد اسلامی بودند که بعد از برگزاری جشن در قالب طرح همسفر تا بهشت به مشهد مقدس اعزام و ضمن زیارت امام رئوف از برگزاری کارگاهای متنوع بهره‌مند شدند.

وی خطاب به رؤسای دانشگاه‌های استان گفت: برگزاری منظم جلسات ستاد اقامه نماز حداقل یک بار در ماه، اختصاص فضای مناسب برای فعالیت دبیران هم‌اندیشی و نمایندگان نهاد رهبری در واحدهای دانشگاهی،‌ برگزاری کار‌گاهای فرهنگی از قبیل اهمیت حجاب و عفاف، تفسیر موضوعی قرآن کریم، گفتمان‌سازی و .... برخی از مطالبات نهاد رهبری از رؤسای دانشگاه‌هاست.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه توجه به مسائل دانشجویان محدود به یک روز یا هفته خاص مانند روز دانشجو یا جوان نباشد، گفت: بازدید سرزده از خوابگاه‌هاه، برگزاری نشست صمیمی و جلسات پرسش و با استادان و دانشجویان و گوش  فرادادن به مسائل و مشکلات آنها با سعه صدر از جمله مورادی است که مسئولان باید با برنامه‌ریزی صحیح در طول سال به طور منظم اجرا کنند.

ابراهیم‌زاده گفت: برگزاری کارگاهای آموزشی با موضوع اهمیت عفاف و حجاب لازمه اجرای بهینه آیین‌نامه و دستورالعمل آراستگی و شئون فرهنگی و رفتاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha