جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی

حوزه/ رئیس ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به این که دشمن شبانه روز مشغول شبهه پراکنی است، خطاب به طلاب و روحانیون گفت: خودتان را محدود به دروس حوزوی نکنید و هر جا که توانستید و موقعیتش بود شروع به مطالعه در همه موضوعات کنید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت‌الاسلام و المسلمین محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور، در همایش طلایه‌ داران تبلیغ در استان همدان به مشکلات کشور اشاره کرد و گفت: مشکلات امروزی در زمان قدیم هم بوده و نباید نا امید شویم که مشکل جدیدی است و توانایی مقابله با آن را نداریم.

وی افزود: در زمان پیامبر اسلام، جاهلان، به ایشان عناوین نامناسبی را نسبت می‌ دادند اما امروز شاهد آن هستیم که نور ایشان در دنیا درخشان است و تا ابد نیز این نور درخشان خواهد بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی به هجمه ها علیه امام خمینی (ره) نیز اشاره کرد و یادآور شد: در زمان جنگ تحمیلی در حدود چهل رادیو شبانه روز به امام توهین و در مقابل از صدام تمجید می کردند اما امروز پاسخ این سوال مشخص است که صدام در جهان آبرو دارد یا امام خمینی (ره).

وی یادآور شد: هنگامی که می بینیم دشمنان شبانه روز مشغول شبهه پراکنی هستند موظف هستیم تا زمانی که امر واجب وجود دارد به سمت مستحب نرویم و به مسائلی که مهم است بپردازیم.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با دعوت از مبلغان به تلاش بیشتر یادآور شد: مبلغانی که در دانشگاه مشغول هستند باید دو برابر دانشجویان مطالعه داشته باشد و بر این کار هم استمرار ببخشند.

وی تاکید کرد: باید با کاستن از زمان تعطیلات و اوقات فراغت خود و با تلاش بیشتر بتوانیم به خوبی از عهده تبلیغ برآییم.

حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی با بیان اینکه مبلغان باید قدرت تصمیم گیری داشته باشند تصریح کرد: خودتان را محدود به دروس حوزوی نکنید و هر جا که توانستید و موقعیتش بود شروع به مطالعه در همه موضوعات کنید.

وی حضرت علی(ع) را در بین شیعیان غریب دانست و گفت: همه ما باید برای قرآن و نهج‌البلاغه وقت بیشتری بگذاریم و با تلاش خود آن را از غربت در آوریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha