جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه فردوس

حوزه/ امام جمعه فردوس، جوانان را مخاطب اصلی مقام معظم رهبری در بیانه گام دوم انقلاب دانست و گفت: مدیران، میدان را برای جوانان باز کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا بابائی ماهانی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، با اشاره به شعار سال با عنوان "رونق تولید" از سوی رهبر معظم انقلاب اظهارداشت: چند سالی است، مقام معظم رهبری بر اقتصاد داخلی تاکید دارند و ما نیز از نام گذاری شعار سال از سوی ایشان برای راهبرد کلی نظام استقبال می کنیم

امام جمعه فردوس گفت: شعار سال نتیجه آن استقبال و ساماندهی وضعیت اقتصادی است و جوانان نقش اساسی را در این زمینه دارند.

وی با تاکید براینکه باید حمایت تولیدات داخل، اولویت کارها در سطح کشور قرارگیرد، افزود: باید محصولات داخلی با کیفیت در کشور تولید شود، که با کالاهای خارجی قابل رقابت باشد

حجت الاسلام و المسلمین بابائی متذکرشد: اگر سرمایه داران به جای انباشته کردن، سرمایه های خود در بانکها آن را در اختیار جوانان برای سرمایه گذاری و تولید داخلی قرار دهند، هم می توانند سود خوبی دریافت کنند و هم کمک به اشتغال، تولید را درجامعه فراهم سازند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه وضعیت تولید در شهرستان فردوس مناسب است، ادامه داد: کارگاه های کوچک و زود بازده در عرصه های دامپروری، زنبورعسل، صنایع دستی به همت جوانان در این شهرستان ایجاد شده است.

امام جمعه فردوس با اشاره به بیانیه "گام دوم انقلاب" از سوی مقام معظم رهبری عنوان کرد: معظم له در "گام دوم انقلاب" جوانان را مورد خطاب داند، لذا جوانان باید برای کمک به کشور در همه عرصه ها از حداکثر توان خود استفاده کنند.

حجت الاسلام و المسلمین بابائی خطاب به مسئولین بیان داشت: مسئولین قدر جوانان را بدانند و با استفاده از توان و نیروی جوانی، آنها را در پست های مدیریتی کشور بکار گیرند.

انتهای خبر/ک

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha