جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عربستان

حوزه/ جمعیت العمل الاسلامی بحرین جنایت فجیع آل سعود طاغی در اعدام ظالمانه شیعیان عربستان در میان سکوت بین المللی را محکوم کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، رژیم سعودی 37 شهروند عربستانی را روز سه شنبه به اتهامات واهی اعدام کرد که اکثر آنها از پیروان اهل بیت (ع) هستند.

32 نفر از 37 نفر یاد شده از ساکنان شهرهای القطیف، الاحساء، مدینه منوره، القصیم و عصیر هستند و اکثر آنها از پیروان اهل بیت (ع) و در بین آنها طلاب علوم دینی بودند که در جنبش مردمی برای درخواست عدالت اجتماعی و حقوق مساوی شرکت داشتند.

در همین راستا جمعیت "امل" از گروه های معارض بحرینی طی اعلامیه ای این فاجعه را محکوم کرد.

جمعیت العمل الاسلامی بحرین اعلام کرد: خبر شهادت 32 شهروند از آزادگان و شرفا واعدام آنها به دست نیروهای ستمگر و ظالم در میان سکوت بین المللی همراه با چراغ سبز حکومت متکبر آمریکا انجام شده است.

این جنایت گروهی فاجعه ای بزرگ است که نشان می دهد طغیان آل سعود از حد گذشته است و امکان ندارد که آزادگان و شریفان در قبال چنین جنایتی سکوت کنند. این جنایت ددمنشانه در ادامه سلسله ورشکستگی های  سعودی بوده و انتقام جویی سازمان یافته از زندانیانی است که عقیده به مطالبه حقوق خودشان و ملتشان داشتند و این آغاز حتمی سقوط آل سعود است که وعده خدای تبارک و تعالی را به مومنین نزدیک می کند .

در این بیانیه آمده است: آیا این طغیان گران از گذشتگانشان عبرت نمی گیرند؛ آیا با چشمانشان ندیدند که چگونه دولت های ظالم و زورگو و طغیان گر پایان یافتند و به زباله دان تاریخ پیوستند؟

ما در جمعیت العمل الاسلامی" امل"  این مدال پر افتخار و عظیم شهادت را به شهدا تبریک می گوییم و به خانواده ها و دوستانمان در قطیف داغدار به ویژه خانواده ها و خویشاوندانشان تسلیت و تعزیت می گوییم و همبستگی خود و ملت بحرین را و همبستگی همه گروه ها با شما را اعلام می کنیم. شهدای شما شهدای ما هستند و کشته های شما کشته های ما هستند و خداوند در کمین هر ظالم متکبر و زور گو است و ان شاء الله خون شهدای بی گناه  پایان درخت خبیث و ملعون آل سعود را ثبت خواهد کرد.

وَيَوْمَئِذٍ يَفْرَحُ الْمُؤْمِنُونَ . بِنَصْرِ اللَّهِ . يَنصُرُ مَن يَشَاءُ . وَهُوَ الْعَزِيزُ الرَّحِيم"  وحسبنا الله و نعم الوكيل، ولا حول ولا قوة الا بالله العلي العظيم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha