جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام معبودی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین از برگزاری همایش بزرگ تبیین بیانیه «گام دوم انقلاب» با شرکت روحانیون و ائمه جمعه و جماعات با سخنرانی مسئول دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا خبر داد.

حجت الاسلام علی معبودی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، از برگزاری همایش بزرگ تبیین بیانیه «گام دوم انقلاب» با شرکت روحانیون و ائمه جمعه و جماعات با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، مسئول دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا خبر داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین افزود: این همایش  روز شنبه 7 اردیبهشت، ساعت 10 صبح در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه استان قزوین، واقع در ابتدای شهرک کوثر  برگزار می شود.

وی در ادامه با محکومیت اقدام اخیر عربستان سعودی در به شهادت رساندن 37 جوان عربستانی، گفت: امروز عربستان سعودی به مانند خانه ای عنکبوتی هر روز در حال ویرانی است که ان شاءالله این اتفاق به زودی محقق خواهد شد.

حجت الاسلام معبودی، عربستان را مرکز تربیت تروریست های تکفیری دانست و خاطرنشان کرد: عربستان سعودی نماد وهابیت است و تحت عنوان دفاع از اسلام، اقدام به تکفیر، کشتار و آوارگی مسلمانان می کند، در حالی که اسلام از همه اینها برائت جسته است.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha