جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ویژه برنامه «انتقام ابابیل» در یزد

حوزه/ رئیس تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه مخدوش کردن افکار مردم مهمترین اهداف رسانه های معاند است افزود: اراده الهی همیشه و همه جا برای حفظ انقلاب مشهود بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، سردار حسن رستگار پناه، رئیس تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح، صبح امروز مراسم «انتقام ابابیل» به مناسبت بزرگداشت سی و نهمین سالگرد شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس، در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار شد، با بیان اینکه این انقلاب یک انقلاب خدایی است اظهار داشت: در طول چهل سال گذشته دشمنان انقلاب و اسلام توطئه های بسیاری را با ابزارهای جدید روز به کار بستند تا این انقلاب را سرنگون کنند و این در حالی است که انقلاب اسلامی ایران پایدار مانده و خواهند ماند.

وی، یکی از نشانه های حفظ انقلاب را حادثه طبس عنوان و اضافه کرد: در این حادثه که از ماه ها قبل آمریکایی ها برای آن برنامه ریزی کرده بودند و هیچ عیب و نقصی هم در آن نبود، همگان دیدند که چگونه دشمن شکست مفتضحانه ای خورد.

رستگارپناه با تاکید بر اینکه اراده خدای متعال بر حفظ این انقلاب است افزود: در طول چهل سال گذشته همواره یاری خدای متعال برای حفظ انقلاب اسلامی مشهود بوده است.

رئیس تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: در طول سال های گذشته رسانه های معاند توطئه های شومی را علیه جمهوری اسلامی طرح ریزی کردند که مهمترین آن مخدوش کردن افکار مردم است تا آنها را از نظام و انقلاب دور سازند، ولی نمی دانند که مردم ایران هیچگاه انقلاب و اسلام را رها نخواهند کرد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha