شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در اذربایجام غربی

حوزه/ حجت‌الاسلام و المسلمین قریشی گفت: ملت ایران همه عزت و سربلندی خود را مدیون ایثارگری بزرگ‌مردانی است که در پیروی از اهل بیت(ع) واژه ایثار را معنا و تفسیر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، در پی عروج ملکوتی جانباز  ۷۰ درصد شهید رستم رضایی، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم 

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ

کشور سرافراز و ملت غیور ایران اسلامی، بویژه استان آذربایجان‌غربی ،همه عزت، سربلندی، آرامش و آسایش امروز خود را مدیون دلاوری ها، فداکاری ها و ایثارگری‌های بزرگ مردانی است که در پیروی از اهل بیت پیامبر (ص) به ویژه سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) تفسیر گر واقعی واژه ایثار شده اند.

بدون تردید حماسه فداکاری ها و از خودگذشتگی های جانبازان سرافراز در ذهن و بر زبان مردم قدرشناس این سرزمین همواره باقی و بالنده خواهد ماند و سینه به سینه و نسل به نسل به عنوان چراغ راه آیندگان انتقال خواهد یافت.

وصال عاشقانه جانباز شهید گران‌قدر « رستم رضایی » که پس از تحمل سالها رنج و سختی ایام جانبازی،مشتاق دیدار با همرزمان شهیدش بود گوارای وجود پاکش باد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده محترم جانباز شهید رستم رضایی ، صبر جمیل و تسلی خاطر بازماندگان و علو درجات آن جانباز شهید معزز را از بارگاه ایزد منان خواستارم.

روحش شاد، یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.

سید مهدی قریشی 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha