شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شمس الدین انزلی

حوزه/ حجت الاسلام شمس الدین، نفوذ در دستگاه‌های مهم کشور و تصمیم‌سازی را از جمله اهداف دشمنان دانست و گفت: طبق گزارش مسئولان وزارت اطلاعات، ۲۹۰ نفر از جاسوسان سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا شناسایی و دستگیر شده اند که این امر بیانگر برنامه ریزی آنها در زمینه نفوذ است.

به گزارش خبرگزاری حوزه در گیلان، حجت‌الاسلام سید عبدالجواد شمس‌الدین امام جمعه بندرانزلی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به تحریم های نفتی آمریکا علیه ایران گفت: اقدامات خصمانه آمریکا علیه ملت ایران در یک ماه اخیر، مانند اعمال تحریم‌های نفتی و همچنین ممانعت از ارسال کمک‌های جهانی برای سیل‌زدگان ایران نقض آشکار قوانین بین‌المللی است.

امام جمعه بندر انزلی، اعدام جمعی از شیعیان عربستان توسط حکومت آل‌سعود را محکوم و خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم که دشمنان انقلاب، با یک آرایش جدی به دنبال مقابله با ایران هستند و ما نیز باید برای ایستادگی در مقابل آن‌ها آرایش لازم را اتخاذ کنیم.

وی همچنین درخصوص انتصاب سردار سلامی به فرماندهی جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی فرمانده کلّ قوا، تصریح کرد: مطابق دستور مقام معظم رهبری، اقدامات سپاه باید با قدرت بیشتر ادامه پیدا کرده و آمادگی لازم جهت مقابله با دشمنان نیز با جدیت بیشتری ایجاد شود.

حجت‌الاسلام شمس‌الدین با تاکید بر لزوم اتخاذ تاکتیک‌های موثر در مقابله با دشمنان، ادامه داد: مصوبه مجلس شورای اسلامی در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قابل تقدیر و نمونه بارز مقابله جدی با دشمنان انقلاب است. تحقق چنین اقداماتی نیازمند آن است که مسئولان با روحیه و عملکرد جهادی کار کنند.

عضو شورای حوزه علمیه گیلان، نفوذ در دستگاه‌های مهم کشور و تصمیم‌سازی را از جمله اهداف دشمنان دانست و اظهار داشت: طبق گزارش مسئولان وزارت اطلاعات، ۲۹۰ نفر از جاسوسان سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا شناسایی و دستگیر شده اند که این امر بیانگر برنامه ریزی آنها در زمینه نفوذ است.

وی افزود: جریان‌سازی در فضای مجازی، ایجاد NGO‌ها و گروه‌های اجتماعی برای مقابله با نظام اسلامی و براندازی آن، دیگر اهداف دشمنان است که باید هوشیار بود و اقدامات متناسب با آنها صورت بگیرد.

امام جمعه بندر انزلی با انتقاد از دستگاه های اقتصادی و دیپلماسی کشور، تصریح کرد: دستگاه دیپلماسی با وجود تذکرات مکرر مقام معظم رهبری باز هم به دنبال حفظ برجام است.

وی با بیان اینکه دشمن باید بداند که با وجود تمام مشکلات باز هم نظام اسلامی در مقابل آن‌ها پیروز خواهد شد عنوان داشت: قطعاً پیروان تفکر لیبرالی و غربگرایان در مقابل مردم روسیاه می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha