شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
قطیف

حوزه/حجت الاسلام هاشم ابوخمسین از مجاهدان عراقی گفت: مراجع علما و گروه های مقاومت عراقی جنایت وحشتناک شرق عربستان را محکوم کرده و از همگان می خواهیم حافظ خون شهدا باشند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، رژیم سعودی 37 شهروند عربستانی را روز سه شنبه به اتهامات واهی اعدام کرد که اکثر آنها از پیروان اهل بیت (ع) هستند.32 نفر از 37 نفر یاد شده از ساکنان شهرهای قطیف، احساء، مدینه منوره، القصیم و عصیر هستند و اکثر آنها از پیروان اهل بیت (ع) و در بین آنها طلاب علوم دینی بودند که در جنبش مردمی برای درخواست عدالت اجتماعی و حقوق مساوی شرکت داشتند.

 

 

حجت الاسلام هاشم ابو خمسین در این زمینه گفت: به نیابت از ملت عراق و از جانب حوزه علمیه عراق و به عنوان حشد الشعبی و گردان های حزب  الله و مقاومت اسلامی در عراق این فاجعه را محکوم می کنیم. این جنایت شرم آور و نفرت انگیز چهره حقیقی آل سعود و ظلم و دشمنی و اعمال کفر آمیز آنان را آشکار کرد و نشان داد آل سعود به  تکفیر هرکسی که با آنها مخالف است می پردازد.

وی ادامه داد: این جنایت در حق انسانیت و آزادی و عدالت و در حق اسلام انجام شد و این جنایتی در حق تمام افکار عمومی جهان و مخالفان سیاسی و در حق آزادی بیان بود.

نظام سعودی آخرین نفس های خود را می زند

مجاهد عراقی گفت:  سازمان های بین المللی و حقوق بشری و علما و مراجع دینی و کتائب حزب الله و مقاومت اسلامی در عراق این جنایت را محکوم کردند. این اقدام کینه نظام آل سعود نسبت به پیروان اهل بیت (ع) را آشکار کرد و ترس و تزلزل آل سعود را بر ملا نمود؛ چرا که این نظام آخرین نفس های خود را می زند و در حال دست و پا زدن است . این اقدام ضعف شدید آل سعود را نشان داد. این یک جنایت بود و نه یک محاکمه و یک دشمنی بود و نه عدالت!

شیخ خمسین گفت: این جنایت حالت نفسانی و وضعیت رژیم سعودی را که در آن به سر می برد آشکار کرد و همچنین مرحله مهمی از دشمنی آل سعود را رونمایی کرد. آل سعود مرحله ای از بی مبالاتی علنی درباره خون مردم و بی توجهی علنی به مظاهر اسلامی را آغاز کرده و حتی حرمت اسلام را شکسته و به اخلاقیات اسلامی بی توجهی  می کند و علاوه بر آنکه در جشن های غنا و بی قیدانه مشارکت دارد و با دشمنان اسلام و دشمنان خدا همچون اسراییل در ارتباط است؛ مسلمانان را در یمن و شیعیان قطیف و احصا را به شهادت می رساند.

 

 

خون شهدای قطیف شعله انقلاب را در حجاز روشن می کند

وی خاطر نشان کرد: ما معتقدیم این خون ها اثر وضعی و تکوینی خود را بر جامعه حجاز می گذارد و شعله انقلاب را روشن می کند و محرک بسیاری از جوانان و سازمان ها خواهد بود.سازمان هایی که برای نجات و رهایی از این نظام تلاش می کنند و سازمان های بین المللی و اوروپایی و جهانی و سعودی در امور حقوق بشر در قبال چنین جنایتی مسئولیت دارند.

مجاهد عراقی با اشاره به وظایف همگان در قبال خون شهدای شیعه عربستانی گفت: همچنین رسانه ها باید فشار رسمی و بین المللی بر این نظام وارد کنند و آن را رسوا کنند و مردم و رهبرانشان را در خارج از کشور تحریک و تشویق ضد آل سعود کنند و رسانه ها می توانند مردم را به مقابله ضد آل سعود و ضد ظلم و جهل و خرافه و تفرقه و تکفیر که در نظام سعودی در جریان است بر انگیزانند.تفرقه و تکفیری که آل سعود در تلاش است تا آن را بر امت اسلامی تحمیل کند.

وی در پایان گفت: همگان در قبال این جنایت مسوولند و بایستی این مظلومیت را نشر دهند و از خون شهدا و اهداف آنها حفاظت کنند.از خداوند می خواهیم که از ظالمان انتقام بگیرد و البته صبح پیروزی نزدیک است و این نشانه های سقوط آل سعود است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha