پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شهدای عربستان

مدیریت حوزه علمیه استان ایلام و جامعه روحانیت استان، در بیانیه ای با محکومیت جنایت آل سعود در به شهادت رساندن ۳۷ فعال مدنی، تصریح کردند: حکام جنایتکار عربستان به زودی تاوان خون های به ناحق ریخته را پس خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، مدیریت حوزه علمیه استان ایلام و جامعه روحانیت استان، در بیانیه ای با محکومیت جنایت آل سعود در به شهادت رساندن ۳۷ فعال مدنی، تصریح کردند: حکّام جنایتکار عربستان نیز مانند سایر ظالمان تاریخ به زودی تاوان خون های به ناحق ریخته را پس خواهند داد.

در این بیانیه آمده است: اخبار تاسف بار تداوم ظلم و جنایت رژیم دیکتاتور و سفاک آل سعود در حق مردم مسلمان و محب اهل بیت (علیهم السلام) در شرق عربستان این روزها در هیاهوی رسانه های دنیا، مسکوت مانده و جوامع بین المللی و سازمانهای حقوق بشری در سایه تداوم سکوت و انفعال، این فرصت را به این رژیم خونخوار داده تا بر تداوم و افزایش حملات نظامی و امنیتی خود علیه این مردم مظلوم و بی پناه افزایش دهد.

شهادت 37 نفر از مردم معترض عربستان که از حقوق مدنی خود دفاع کردند، ویران کردن منازل مردم با موشک و راکت و تخریب زیرساخت های مسکونی آنها ، مساجد و حسینیه ها، بازارها واماکن تجاری با استفاده از خودروهای زرهی و برقراری ممنوعیت رفت و آمد شبانه و دستگیری صدها نفر از مردم؛ نمونه هایی از ددمنشی این رژیم علیه شهروندان خود می باشد.

برخی خبرها حاکی از وسعت تخریب های ناشی از وحشی گری وخشونت آل سعود بوده و آن را با حجم وسیع خرابی ها عوامل تکفیری و تروریسم در سوریه و یمن مقایسه می کنند؛ این مسئله نشان می دهد که این رژیم به بهانه دستگیری چند جوان مبارز؛ در صدد تسویه حساب قومی  مذهبی و سرکوب خواسته های به حق مردم این منطقه است. در حالی که آمریکا در هفته های اخیر در اقدامی وقیحانه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که در صدد خشکانیدن ریشه تروریسم در منطقه است را سازمانی تروریستی اعلام کرد به حمایت علنی و تمام و کمال از یکی از حامی اصلی تروریسم یعنی عربستان می پردازد.

 مدیریت حوزه علمیه استان ایلام و جامعه روحانیت استان ضمن محکوم کردن اقدامات سرکوب گرایانه وددمنشانه رژیم آل سعود، سیاست های دوگانه حقوق بشری غرب در قبال این رژیم مستبد را به شدت محکوم می نماید و اعلام می کند در این شرایط حساس از همه مسلمانان دنیا انتظار می رود تا نسبت به این حوادث دردناک و فاجعه آمیز واکنش مناسب نشان داده و اقداماتی جدی و موثر در افشا و جلوگیری از ادامه این جنایات توسط رژیم آل سعود و متحدانش و مقابله با این رژیم سفاک تا زمان نابودی ظلم بردارند، چرا که اساس ظلم سست و بی بنیاد است و بر مقتضای وعده الهی، حکام عربستان سعودی نیز مانند سایر ظالمان تاریخ به زودی تاوان خون های به ناحق ریخته را پس خواهند داد.

والعاقبة للمتقین

 مدیریت حوزه های علمیه استان ایلام و جامعه روحانیت استان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha