جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انتقال مشکلات مردم کالپوش به رئیس سازمان بسیج مستضعفین

حوزه/ فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در حاشیه جلسه پیگیری مشکلات سیل‌زدگان کشور، نگرانی‌های مردم بخش کالپوش میامی را به رئیس سازمان بسیج مستضعفین منتقل کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از سمنان، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در حاشیه جلسه پیگیری مشکلات سیل‌زدگان کشور، نگرانی‌های مردم بخش کالپوش میامی را به رئیس سازمان بسیج مستضعفین منتقل کرد.

در حاشیه جلسه بررسی مشکلات سیل‌زدگان و اقدامات انجام‌شده فرماندهان سپاه‌های استان‌های معین، سرهنگ پاسدار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان مشکلات مردم بخش کالپوش شهرستان میامی را به سردار غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین منتقل و درخواست پیگیری و کمک کرد.

بر پایه این گزارش، بارش سنگین برف در برخی نقاط استان سمنان به‌ویژه در ارتفاعات و شرق این استان از چند روز مانده به سال جدید آغاز شد و مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرد، در موج اول بارش‌ها در منطقه کالپوش، 200 اصله تیر برق شکسته و به دلیل رانش زمین، آب شرب و همچنین گاز دچار مشکل و در کمترین زمان ممکن، مشکلات به وجود آمده رفع شد.

رانش زمین در منطقه یکی از مشکلات بسیار مهمی بود که باعث شد تا خدمت‌رسانی و پایدارسازی شبکه‌های برق، آب و گاز با مشکل مواجه شود، 225 واحد مسکونی در روستای حسین‌آباد کالپوش تخریبی بوده و دستور تخلیه آنها نیز صادر شده است.

با انجام مطالعات زمین‌شناسی، منطقه جدید برای ساخت‌وساز مسکن برای روستاییانی که منازل آنها تخریب شده است، در دستور کار قرار می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha