جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی ، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: تحقق کامل بیانیه گام دوم انقلاب سبب رسیدن نظام جمهوری اسلامی به قله نهایی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از یزد، حجت‌الاسلام سیدمحمد شریف‌حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد ظهر امروز در نخستین هم‌اندیشی مدیران مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا ولایت استان یزد به اهمیت توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: این بیانیه بسیار کامل و شیوا و راهبردهای پیشرفت جمهوری اسلامی و انقلاب را مشخص کرده است.

وی با تاکید بر اینکه تحقق کامل بیانیه گام دوم انقلاب سبب رسیدن نظام جمهوری اسلامی به قله نهایی می شود، خاطر نشان کرد: یکی از مجموعه هایی که می تواند در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی باتوجه به منطبق بودن شاخصه های آن با شاخصه های اسلامی و انقلابی، مدارس علوم معارف اسلامی صدرا است.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی بر مطالعه دقیق بیانیه گام دوم انقلاب تاکید و تصریح کرد: با مطالعه دقیق این بیانیه می توانیم ببنیم که انقلاب اسلامی در این چهل سال با مسائلی روبه رو بوده و برای اینکه بتواند راه های پیشرفت و سربلندی را طی کند، چه کارهایی را باید مدنظر قرار دهد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha