پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عربستان

حوزه/ مقامات رژیم آل سعود برای جلوگیری از برگزار مراسم عزا برای شهدای عربستان، استان قطیف و مدینه منوره را محاصره کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، مقامات رژیم آل سعود برای جلوگیری از برگزار مراسم عزا برای شهدای عربستان، استان قطیف و مدینه منوره را محاصره کرد.

یکی از اعضای خانواده شهدا گفت: نیرو های رژیم سعودی مسئولین مساجد و حسینیه ها در استان های احساء، قطیف و مدینه منوره را تهدید کردند که اگر مراسم عزا برگزار شود آنان را بازداشت می کنند.

این منبع افزود: یکی از مسئولین امنیتی عربستان در تماس با وی نسبت به برانگیختن مسئله اعدام در نزد افکار عمومی و ارتباط با شبکه های رسانه ای هشدار داد.

برپایی تجمع اعتراض آمیز در مقابل سفارت عربستان سعودی در لندن

مردم حجاز و بحرینی مقیم انگلیس در محکومیت جنایت رژیم آل سعود در مقابل سفارت این کشور در لندن تجمع کردند.

"علی فایز" فعال سیاسی یکی از شرکت کنندگان در این تجمع گفت: کسانی که به شهادت رسیدند حق را طلب کرده و در راه خداوند حرکت کردند و جانشان را در آن راه دادند.

وی افزود: اگر رژیم سعودی گمان می کند با این جنایت ها هر انسان آزاده در این جهان از جمله هموطنان ما در شبه جزیره عربستان را مجبور می کند که از کرامت، عزّت و حقوق خود کوتاه بیاید، اشتباه می کند.

سعید شهابی دبیرکل جنبش آزادگان بحرین گفت: جنایت رژیم آل سعود بر این مسئله تاکید دارد که جهان باید در برابر آن ها بایستد و آنچه در سریلانکا شاهد آن بودیم بازتاب اندیشه سعودی است که محدود به تکفیر و کشتار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha