شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 490348
۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴
شاهچراغی و احمدپناهی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام سید جلال احمدپناهی، امام جمعه موقت سابق سمنان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام سید جلال احمدپناهی، امام جمعه موقت سابق سمنان را تسلیت گفت.

وی در این پیام خطاب به بیت این روحانی وارسته آورده است:

انا لله و انا الیه راجعون

فقدان اخ الشهیدین، عالم انقلابی، ولایتمدار، استاد حوزه و مسئول پرتلاش ستاد نماز جمعه سمنان، شادروان جناب حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جلال احمدپناهی (رحمه‌الله علیه) موجب تألم خاطر این‌جانب و مؤمنین و خادمین نهاد نماز جمعه گردید.

آنچه در توان داشت نثار و آنچه اندوخته بود ایثار کرد تا عاقبت در جوار حضرت محبوب قرار گرفت.

ضایعه غم‌انگیز را به مادر بزرگوار و شهید داده‌شان، فرزندان برومند، داماد، سایر بازماندگان، طلاب و روحانیون حوزه علمیه و جامعه روحانیت شهرستان سمنان تسلیت عرض نموده، علو درجات و هم‌جواری با اجداد طاهرینشان برای آن روحانی رزمنده و بسیجی و صبر جمیل و اجر جزیل برای سایر بازماندگان از درگاه خداوند متعال مسألت داشته و امیدوارم علما، طلاب، روحانیون، ائمه محترم جمعه و مردم قدرشناس استان با شرکت در مراسم تشییع و مجالس ایشان و قرائت قرآن کریم، موجب شادی روح آن مرحوم و تسلی خاطر بازماندگان را فراهم نمایند.

والسلام علیکم و رحمة الله

سید محمد شاهچراغی

نماینده ولی‌فقیه در استان، امام جمعه و نماینده مردم شریف استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha