جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضور امام جمعه همدان در منزل شهید مصطفی قاسمی

حوزه/ امام جمعه همدان با اشاره به این که در جلسه شورای تامین همه اعضا با تمام وجود برای پیدا کردن قاتل شهید حجت الاسلام مصطفی قاسمی هم قسم شدند، گفت: امیدواریم خون پر برکت شهید قاسمی مشکلات فضای مجازی را از بین ببرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی، امام جمعه همدان، شب گذشته به منزل شهید قاسمی رفت و ضمن تسلیت به خانواده حجت الاسلام قاسمی اظهار داشت:‌ روحانیت در طول تاریخ ثابت کرده است که هر جا به آنها نیاز بوده حضور داشته و تا پای جان حامی اسلام و انقلاب بوده است.

وی افزود: بعد از شهادت این روحانی عزیز، در جلسه شورای تامین همه اعضا با تمام وجود برای پیدا کردن قاتل هم قسم شدند و با وجود خستگی ها بازهم تا صبح خواب را بر چشمان خود حرام کردند و به میدان آمدند.

امام جمعه همدان با بیان این که باید به وضعیت فضای مجازی رسیدگی شود، خاطر نشان کرد: نیروهای متولی فضای مجازی کار آسانی ندارند  و باید با بررسی اساسی این افراد را شناسایی و برخورد های لازم را انجام دهند.

وی تاکید کرد:‌ مراسم تشییع شهید حجت الاسلام قاسمی از اهمیت بالایی برخورد داست، بنابراین باید همه عزیزان در تشییع و قرائت نماز حضور داشته باشند تا علاقه مردم همدان به روحانیت را همه به چشم ببینند.

گفتنی است، ظهر روز شنبه هفتم اردیبهشت ماه، حجت الاسلام مصطفی قاسمی، جلوی مدرسه علمیه آیت الله ملاعلی معصومی همدانی، واقع در خیابان شهدای همدان از سوی سرنشینان سواری پژو 206، مورد اصابت دو گلوله کلاشینکف قرار گرفت که منجر به شهادت او شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha