جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در همدان همچنین خواستار پیگیری و برخورد قاطع با عوامل و ریشه‌های حادثه تلخ شهادت مظلومانه حجت‌الاسلام مصطفی قاسمی از سوی دستگاه‌های قضایی و امنیتی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، در پیامی با تسلیت شهادت مظلومانه حجت‌الاسلام مصطفی قاسمی، تصریح کرد: این حادثه تلخ که موجب نگرانی و تالم اقشار مختلف مردم شد تذکری برای مسئولان در رصد و کنترل فضای مجازی و برخورد قاطع با اراذل و اوباش تهدید کننده امنیت جامعه است.

نماینده ولی فقیه در همدان همچنین خواستار پیگیری و برخورد قاطع با عوامل و ریشه‌های این حادثه تلخ توسط دستگاه‌های قضایی و امنیتی شد.

مشروح پیام تسلیت امام جمعه همدان در ادامه می آید:

بسمه تعالی

شهادت مظلومانه روحانی مخلص مرحوم «حجت‌الاسلام مصطفی قاسمی» مردم دیار دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان به ویژه طلاب و روحانیون را در غمی جانکاه فرو برد.

روحانیت همواره و در طول تاریخ اسلام مفتخر به سربازی حضرت ولی عصر(عج) بوده  و همواره و در روزهای سخت در کنار مردم حافظ حریم اعتقادت و امنیت مردم بوده‌اند و در این راه از سختی‌ها و مصائب هیچ‌گاه هراسی نداشته‌اند.

این حادثه تلخ که موجب نگرانی و تالم اقشار مختلف مردم شده است تذکری است برای مسئولان در رصد و کنترل فضای مجازی و برخورد قاطع با اراذل و اوباش تهدید کننده امنیت جامعه.

با قدردانی از زحمات عزیزان نیروی‌های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی در شناسایی و به هلاکت رساند ضارب این طلبه شهید و دعا برای شفای عاجل دو مامور فداکار مجروح شده در این ماموریت بر پیگیری و برخورد قاطع با عوامل و ریشه‌های این حادثه تلخ توسط دستگاه‌های قضایی و امنیتی تاکید می‌نماییم.

اینجانب این ضایعه را به محضر امام زمان (عج) مقام معظم رهبری طلاب و فضلای حوزه علمیه و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند برای آن طلبه شهید رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم .

حبیب الله شعبانی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha